Új ügyfélcentrikus felmérés készült

Kevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók

A legrátermettebbek a közigazgatásban dolgozók, míg legkevésbé a banki-pénzügyi területen dolgozók alkalmasak arra, hogy az ügyfeleket kiszolgálják - derül ki a Profiles International kutatásából.

2009.07.06 08:58Világgazdaság Online

A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az ügyfelekkel, míg a legkevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók. Ezen a területen az átlagosnál nagyobb a fluktuáció.

A Magyar Telekomnál az elvándorlást úgy próbálják csökkenteni, hogy a szakmai és a készségfejlesztő tréningek mellett stressztűrést segítő és konfliktuskezelő képzést is szerveznek az alkalmazottaknak.

Az Aviva Biztosítónál elvárás a vesztett hívások minimalizálása és az ügyfelek minél gyorsabb visszahívása.


A UPC-nél pedig ösztönzési céllal a call centeres munkatársak tudását, készségeit minősítő pontozási rendszert alkalmaznak.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.