A beruházás 50 millió forintba került

Non-stop ügyfélszolgálat a BKV-nál

A nap 24 órájában hívható, telefonos ügyfélszolgálatot biztosít a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV), amely hétfő éjféltől üzemel - közölte Kiesswetter Walter, a cég utaskapcsolatokkal foglakozó osztályának vezetője sajtótájékoztatóján.

2008.06.02 14:09MTI

Az osztályvezető elmondta: évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés. A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek a 0-24 óráig üzemelő "call center" létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása - tette hozzá. 

A beruházás 50 millió forintba került - hangzott el. Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez - mutatott rá Kiesswetter Walter. A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.