Új ügyfélcentrikus felmérés készült
Kevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók
A legrátermettebbek a közigazgatásban dolgozók, míg legkevésbé a banki-pénzügyi területen dolgozók alkalmasak arra, hogy az ügyfeleket kiszolgálják - derül ki a Profiles International kutatásából.
2009.07.06 08:58Világgazdaság OnlineA pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az ügyfelekkel, míg a legkevésbé előzékenyek a kereskedelemben dolgozók. Ezen a területen az átlagosnál nagyobb a fluktuáció.
A Magyar Telekomnál az elvándorlást úgy próbálják csökkenteni, hogy a szakmai és a készségfejlesztő tréningek mellett stressztűrést segítő és konfliktuskezelő képzést is szerveznek az alkalmazottaknak.
Az Aviva Biztosítónál elvárás a vesztett hívások minimalizálása és az ügyfelek minél gyorsabb visszahívása.
A UPC-nél pedig ösztönzési céllal a call centeres munkatársak tudását, készségeit minősítő pontozási rendszert alkalmaznak.