A hónap közepétől jön a Nemo
Citroen Nemo: február 15-től Magyarországon
2008. február 15-től Magyarországon is megkezdődik a Citroen legújabb, kompakt kishaszongépjárművének, a Nemónak a fogalmazása. Az ügyes kis Nemo a Citroen Berlingo, Jumpy és Jumper modellekből álló haszongépjármű kínálatát bővíti.
2008.02.06 11:02ma.huAmit a Nemoról feltétlenül tudni kell

A vonzó, megnyerő stílusú és rendkívül szimpatikus megjelenésű Nemo, kompakt külső méretekkel és tágas belső térrel rendelkezik. A praktikus használatot biztosító ügyes megoldások (oldalsó tolóajtók, aszimmetrikus kétszárnyú hátsó ajtó, összecsukható utasülés), valamint a kényelmet növelő szolgáltatások mellett, kompromisszumok nélküli biztonságot nyújtó ügyes kis járműnek nemcsak az ára, hanem a fenntartási költségei is kedvezőek. Emellett igen környezetkímélő (a HDi változat CO2 kibocsátása: 119 g/km).
A Nemo 70 lóerős, 1.4 HDi dízelmotorral szerelt alapváltozatának nettó ügyfélára: 2.490.000 Ft.
Napjaink szigorodó kötöttségeire adott egyedi válasz
Az egyre sűrűbb és megterhelőbb városi forgalom, valamint a szállítás folyamatosan szűkülő lehetőségei közepette, a Nemo tökéletes haszongépjárműnek bizonyul mind a távolságok, mind a modern városi közlekedés nehézségeinek leküzdésére. Beállításainak köszönhetően, természetesen bármilyen terepen könnyen boldogul.
Visszafogott méreteivel, belső terével és meglepő helykínálatával, valamint ötletes megoldásaival és gazdaságosságával a Nemo minden szempontból megfelel a kisteherautókat kereső ügyfelek elvárásainak. Megnyerő stílusával minden bizonnyal meghódítja a vevőket.
Modern stílus
A típuskínálatba szervesen illeszkedő Nemo - amelyről első pillantásra megállapítható, hogy a Citroën egyik legújabb büszkesége - egyedi stílusával szimpatikus benyomást kelt, ezzel is fokozva a benne rejlő értékek hatását.
Modern, erőt sugárzó vonalvezetése kiemeli a kishaszongépjármű nagy belső terét és rendkívül praktikus használatát.
Remekül kihasználható hasznos méretek és helykínálat
Ötletes kialakításának köszönhetően, a Nemo meglepő szolgáltatásokat kínál:
2,5 m3-es hasznos térfogat,
610 kg hasznos terhelhetőség,
többféleképpen használható Extenso utasülés (rendelhető opció), amelynek köszönhetően a hasznos térfogat 2,8 m3-re, a rakodási hossz majdnem 2,5 m-re növelhető modul elválasztó rács esetén (rendelhető opció).
A kényelmes beszállás és a rakomány egyszerű berakása, a Nemo használatát megkönnyítő legfontosabb előnyök közé számít. A Nemo által kínált számtalan vonzó megoldás - mint pl. a barátságos és kényelmes vezetőtér, az egy vagy két nagyméretű oldalsó tolóajtó, az aszimmetrikus, kétszárnyú hátsó ajtó és az alacsony rakodási küszöb -, a vevők igényeinek tökéletes kielégítését és mindennapi életük megkönnyítését szolgálja.
Visszafogott külső méretek
A Nemo a szegmensen belül kompaktnak számító 3,86 m hosszúságának (a C3 modelléhez hasonló) és a városi közlekedésben nagy előnynek számító könnyű kormányozhatóságának, valamint a 10 méternél kisebb fordulási sugarának köszönhetően bámulatos könnyedséggel mozog a városi közlekedés forgatagában.
A szakemberek igényeit és kényelmét szem előtt tartó szolgáltatások
A tágas, világos és számtalan rakodóhelyet kínáló, funkcionális vezetőfülkéjével, az ergonómiai szempontok szerint kialakított, kényelmes vezetőterével, valamint az általa nyújtott, kompromisszumok nélküli aktív és passzív biztonsággal a Nemo személygépkocsihoz hasonló kényelmet biztosít vezetőjének.
Kedvező ár és fenntartási költségek
A Nemónak nemcsak az ára vonzó, de a fenntartási költségei is igen alacsonyak.
Ez főként a már jól bevált, kis fogyasztású motoroknak (a HDi motor esetében 4,5 l/100 km) és az optimalizált karbantartási intervallumoknak (30.000km vagy 2 év) és költségeknek köszönhető.
A környezetvédelmet szolgáló tervezés
Visszafogott méreteivel a Nemo harmonikusan illeszkedik a környezetébe.
A Nemo HDi motorral felszerelt változatának 119 g/km CO2 kibocsátása rekord teljesítménynek és egyben referenciának is számít a kisteherautók piacán.
Új modellel bővült, széles típuskínálat
A Nemo piaci bevezetésével, a Citroën haszongépjármű kínálata egy új, kompakt méretű, belépő szintű modellel bővül. A szegmens ügyfeleinek szinte valamennyi igényét kielégítő (2 tonna hasznos terhelhetőségig, ill. 2,5-től egészen 17 m3-es hasznos raktérig terjedő) kínálatával a Citroën olyan ütőkártyák birtokosa, amelyek révén tovább erősítheti a kishaszonjárművek piacán elért meghatározó szerepét.
[1/5] | ![]() |
|
|
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 8:18 Felborult egy motoros kishajó a Dunán, egy embert még keresnek
- 6:10 Szokatlan jelenségre figyeltek fel a bálványosi Csiszárfürdőn
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 18:34 Higiéniai problémák egy wellness-szállóban, a NAV leengedte a medence vizét
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06