A hónap közepétől jön a Nemo

Citroen Nemo: február 15-től Magyarországon

2008. február 15-től Magyarországon is megkezdődik a Citroen legújabb, kompakt kishaszongépjárművének, a Nemónak a fogalmazása. Az ügyes kis Nemo a Citroen Berlingo, Jumpy és Jumper modellekből álló haszongépjármű kínálatát bővíti.

2008.02.06 11:02ma.hu

Olcsó ár és fenntarthatóság

Gazdaságos és környezetkímélő motorok

A 1398 cm3 hengerűrtartalmú HDi dízelmotor 4000-es percenkénti fordulatszámon 50 kW CEE (68 LE CEE, ill. 70 LE DIN) teljesítményt ad le. A motor 1750 percenkénti fordulatszámon éri el 160 Nm maximális nyomatékát. A Citroën típuskínálatába tartozó többi modellnél már jól bevált motorral felszerelt Nemo fogyasztása vegyes használat mellett mindössze 4,5 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig alig 119 g/km, ami a kisteherautók szegmenségben referenciának számít. A Citroën többi HDi motorjához hasonlóan, ez a motor is működtethető B30 bioüzemanyaggal (a gázolajhoz keverve 30 %-ig alkalmazható biodízel).

A típuskínálat számos többi modelljénél alkalmazott 1360 cm3 hengerűrtartalmú benzinmotor 5200-as percenkénti fordulatszámon 54 kW CEE (73,5 LE CEE, ill. 75 LE DIN) teljesítményt ad le. Már igen alacsony, 2600-as percenkénti fordulatszámon eléri 118 Nm maximális nyomatékát. Ennek köszönhetően a gépjármű már kis fordulatszámon is nagyon jól gyorsul.

A motor átlagfogyasztása vegyes használat mellett 6,9 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig 164 g/km.

A két motorhoz ötfokozatú, mechanikus sebességváltók kapcsolódnak, amelyek áttételezését az egyes motortípusok adottságaihoz igazították.

A HDi motorhoz kínált elektronikusan vezérelt, ötfokozatú kézi sebességváltó

Az új modellen 2008 II. félévében megjelenő elektronikusan vezérelt, ötfokozatú kézi sebességváltó a HDi 70-es motorhoz lesz megrendelhető. A Citroën ugyanilyen típusú erőátvitellel rendelkező többi modelljéhez hasonlóan (a C1 városi autótól az egyterű Grand C4 Picassóig) a Nemo szintén rendkívül kényelmes és nyugodt vezetést garantál.

Megéri megvenni

A kishaszongépjárművek vásárlói, különösen a flottakezelők, különösen nagy figyelmet fordítanak a gépjármű összes fenntartási költségére. Ebből a szempontból a Nemo számos ütőkártyával rendelkezik:

a gépjárműpiacokon jelenleg kapható hagyományos kisteherautókénál alacsonyabb eladási ár,

strapabíróságot és hosszú élettartamot garantáló kivitel,

alacsony karbantartási költségek, 30.000 km, ill. 2 éves karbantartási intervallummal,

visszafogott javítási költségek, a megbízható és a karbantartási tervhez igazodó élettartamú kopó alkatrészek alkalmazásának köszönhetően,

alacsony fogyasztásértékek, amelyek a kategóriában referenciának számítanak.

prev[5/5]
  1. Amit a Nemoról feltétlenül tudni kell
  2. Nemo: modern, erőteljes és megnyerő stílus
  3. Praktikum és funkcionalitás
  4. Középpontban a szakemberek igényei és kényelme
  5. Olcsó ár és fenntarthatóság

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.