A hónap közepétől jön a Nemo
Citroen Nemo: február 15-től Magyarországon
2008. február 15-től Magyarországon is megkezdődik a Citroen legújabb, kompakt kishaszongépjárművének, a Nemónak a fogalmazása. Az ügyes kis Nemo a Citroen Berlingo, Jumpy és Jumper modellekből álló haszongépjármű kínálatát bővíti.
2008.02.06 11:02ma.huOlcsó ár és fenntarthatóság
Gazdaságos és környezetkímélő motorok
A 1398 cm3 hengerűrtartalmú HDi dízelmotor 4000-es percenkénti fordulatszámon 50 kW CEE (68 LE CEE, ill. 70 LE DIN) teljesítményt ad le. A motor 1750 percenkénti fordulatszámon éri el 160 Nm maximális nyomatékát. A Citroën típuskínálatába tartozó többi modellnél már jól bevált motorral felszerelt Nemo fogyasztása vegyes használat mellett mindössze 4,5 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig alig 119 g/km, ami a kisteherautók szegmenségben referenciának számít. A Citroën többi HDi motorjához hasonlóan, ez a motor is működtethető B30 bioüzemanyaggal (a gázolajhoz keverve 30 %-ig alkalmazható biodízel).
A típuskínálat számos többi modelljénél alkalmazott 1360 cm3 hengerűrtartalmú benzinmotor 5200-as percenkénti fordulatszámon 54 kW CEE (73,5 LE CEE, ill. 75 LE DIN) teljesítményt ad le. Már igen alacsony, 2600-as percenkénti fordulatszámon eléri 118 Nm maximális nyomatékát. Ennek köszönhetően a gépjármű már kis fordulatszámon is nagyon jól gyorsul.
A motor átlagfogyasztása vegyes használat mellett 6,9 l/100 km, CO2 kibocsátása pedig 164 g/km.
A két motorhoz ötfokozatú, mechanikus sebességváltók kapcsolódnak, amelyek áttételezését az egyes motortípusok adottságaihoz igazították.
A HDi motorhoz kínált elektronikusan vezérelt, ötfokozatú kézi sebességváltó
Az új modellen 2008 II. félévében megjelenő elektronikusan vezérelt, ötfokozatú kézi sebességváltó a HDi 70-es motorhoz lesz megrendelhető. A Citroën ugyanilyen típusú erőátvitellel rendelkező többi modelljéhez hasonlóan (a C1 városi autótól az egyterű Grand C4 Picassóig) a Nemo szintén rendkívül kényelmes és nyugodt vezetést garantál.
Megéri megvenni
A kishaszongépjárművek vásárlói, különösen a flottakezelők, különösen nagy figyelmet fordítanak a gépjármű összes fenntartási költségére. Ebből a szempontból a Nemo számos ütőkártyával rendelkezik:
a gépjárműpiacokon jelenleg kapható hagyományos kisteherautókénál alacsonyabb eladási ár,
strapabíróságot és hosszú élettartamot garantáló kivitel,
alacsony karbantartási költségek, 30.000 km, ill. 2 éves karbantartási intervallummal,
visszafogott javítási költségek, a megbízható és a karbantartási tervhez igazodó élettartamú kopó alkatrészek alkalmazásának köszönhetően,
alacsony fogyasztásértékek, amelyek a kategóriában referenciának számítanak.
![]() | [5/5] | |
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:39 Húsvét - Ferenc pápa: nincs béke a fegyverkezés leállítása nélkül
- 20:37 Brit harci gépek követtek orosz katonai repülőgépeket a NATO keleti határainak közelében
- 18:35 Az Egyesült Államok több városában tüntetéseket tartottak a Trump-adminisztráció politikája ellen
- 16:34 Húsvét után ismét változékonnyá válik az időjárás
- 14:32 Kigyulladt egy folyami hajó Kongóban, sokan életüket vesztették
- 12:31 Ferenc pápa a szombat esti virrasztás előtt megjelent a Szent Péter-bazilikában
- 10:30 Kilencen sérültek meg az M7-esen a Pázmándnál történt balesetben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06