
Új Mazda B2500
Az új B2500 modellek bevezetésével a Mazda alapvetően átdolgozott pickupot mutat be. A jármű sportos és kemény fellépése ellenére egy szedán szolgáltatási színvonalát kínálja.
2003.01.02 09:06
Kétszer két alternatíva

A Mazda B2500 vásárlója nem csupán két turbófeltöltős dízelmotor, hanem a hátsó- és az összkerék-hajtású erőátviteli rendszerek közötti választás lehetőségével is rendelkezik, a használat módja és a beépített motor teljesítményétől függően.
A B2500 modellt egy négyhengeres, 2,5 literes, turbófeltöltésű dízelmotor hajtja. Az alacsony fordulatszám-tartományokban leadott forgatónyomatéka az autót könnyen vezethetővé teszi, miközben vonzerejét az alacsony üzemanyag-fogyasztás tovább növeli.
A B2500 alapváltozatát egy 63 kilowatt (84 lóerő) legnagyobb teljesítményű turbófeltöltős dízelmotor hajtja, amely hátsókerék-hajtású erőátviteli rendszerrel egészül ki, és kiváló menettulajdonságokat biztosít a B2500. A töltőlevegő-hűtővel ellátott, 80 kilowatt (109 lóerő) legnagyobb teljesítményű turbófeltöltős dízel még nagyobb mozgékonyságot biztosít, s a B2500 összkerékhajtású változataiba kerül. A motort nem csupán erőteljes karaktere jellemzi, hanem teljesítménye leadásának módja is, a kifinomult vezetés élményének megvalósítása érdekében.
Két beépített kiegyenlítőtengely biztosítja a motor szinte rezgésmentes működését, míg az ötletes légbeszívó rendszer növeli az erőforrás hatásfokát és csökkenti annak működési zaját is. Mindkét motorhoz tökéletesen illeszkedik a könnyen kapcsolható, ötfokozatú manuális sebességváltó, amely módosított szinkronszerkezetekkel rendelkezik.
A B2500 Regular Cab fülkeváltozattal ellátott kivitele esetében a vásárlók választhatnak a hátsó-, illetve az összkerékhajtású erőátviteli rendszer között. A Stretch Cab fülkével szerelt modellek hátsókerék-hajtásúak, míg a Freestyle és a Duoble Cab modellek egyaránt a kapcsolható összkerékhajtással kaphatók, a kiváló tereptulajdonságok érdekében. Ez az erőátvitel a műszerfalról kapcsolható szabadonfutó kerékagy rendszerét (RWF) is tartalmazza, amely az összkerékhajtás és a hátsókerék-hajtás üzemmódjai közötti váltást is lehetővé teszi, a differenciálmű és az első híd féltengelyeinek elektromos leválasztásával. Ez a megoldás tulajdonképpen az automatikus szabadonfutó kerékagyak előnyeit kínálja anélkül, hogy a hajtáslánc valóban tartalmazná őket.
A Mazda B2500 összkerékhajtási rendszere menet közben és hátramenetkor egyaránt kapcsolható. A Mazda új B2500 modellje az összkerékhajtás, a 205 milliméteres óriási szabadmagasság és a hatalmas kerekek kombinációját kínálja, kiváló terepjáró képességeket biztosítva. Mindezt a hátsó tengely önzáró differenciálműve fokozza.
![]() | [4/6] | ![]() |
|
![]() | ![]() |
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06