A sztár humorára építik a reklámot!
Képek! Mi köti össze George Clooney-t és Madonna férjét?
Az Oscar-díjas Nespresso-rajongó, George Clooney harmadszor is elvállalta a márka nagykövetének szerepét. A Nespresso új reklámfilmjét Milánóban forgatták, és nem kisebb szakember rendezte, mint Madonna férje, Guy Ritchie.
Belőle sosem elég! George a megunhatatlan szívtipró!

A rendező Clooney ellenállhatatlan humorára építi a televíziós reklámfilmet, amelyben a színész és kedvenc Grand Cru kávéi játsszák a főszerepet.
"Nagyon örülünk annak, hogy immár harmadik éve együtt dolgozhatunk George Clooney-val" - nyilatkozta a Nespresso nemzetközi marketingigazgatója, Olivier Quillet, majd hozzátette:
"Az ő energikus személyisége mindig hihetetlen élményt nyújt a vásznon, és világszerte klubunk tagjainak millióit kápráztatja el."
Bár a reklámfilm csak 2008 utolsó negyedévében jelenik meg a kijelölt európai országokban - többek között hazánkban is - a Nespresso Club tagjai különleges kiváltságban részesülnek: az interneten keresztül ők már a nyilvános bemutató előtt exkluzív tartalmakhoz férhetnek hozzá a www.nespresso.com weboldalon.
Nálunk októbertől láthatók George és kedvenc kávéit a magazinokban.