Állapotfelméréssel buzdítanak a gyaloglásra
Séta van! - A legjobb kampány az ARC kiállításon
Idén a Séta van! kampány nyerte el a legjobb kezdeményezés díját, ősi járástechnikákkal és mozgásszervi állapotfelméréssel buzdítanak a gyaloglásra.
2010.09.03 13:24ma.huA rendszeres gyaloglásra buzdító Séta van! elnevezésű országos társadalmi célú kampány első helyezést ért el az idei Ringier-ARC pályázaton.
Az ARC-kiállításhoz kapcsolódóan negyedszer írták ki civil szervezetek, társadalmi célú kampányok számára a pályázatot, amelynek célja, hogy politikai és egyéb irányzattól független, önkéntes társadalmi kezdeményezéseket szakmai elismeréssel és médiaeszközökkel támogassanak.

A zsűri értékelése alapján az idén a Séta van! kampány lett az első helyezett, a csütörtöki díjátadón közismert személyiségek is csatlakoznak a kampányhoz.
A kampány ősszel a rejtett értékek felfedezését célzó Városbújócska és a kifejezetten gyerekeknek és fiataloknak szánt országos Walking Bus programokkal folytatódik, azok részleteiről az érdeklődők bővebb információkat a www.setavan.hu oldalon olvashatnak.
A Séta van! kampány idén július elején indult Győrben az Egészséges Városok Magyarországi Szövetsége és a Séta Van Alapítvány kezdeményezésére.
Célja rendszeres sétálásra, gyaloglásra szoktatni a magyar társadalom minél szélesebb rétegeit. A kezdeményezés Győrben, Pécsett, Szombathelyen, Balatonbogláron és az Ördögkatlan Fesztiválon mutatkozott be egyebek mellett az ősi járástechnikát tanító Járóiskolával, a Százezer Lépés játékkal, a Hány kilométer van a cipődben? elnevezésű cipőbegyűjtő akcióval és mozgásszervi állapotot felmérő szűréssel.