A hirdetőknek készített reklámot

A tévében hirdeti a böngészőjét a Google

Egy félperces televíziós reklámfilmmel próbálja meg felhívni az emberek figyelmét a csupán másfél százalékos piaci részesedéssel rendelkező Chrome böngészőre az amerikai cég.

2009.05.11 11:21ICTPress

Annak ellenére, hogy a Google a bevételeinek a nagy részét internetes reklámokból szerzi, és komoly erőfeszítéseket tesz a hirdetők meggyőzésére az új hirdetési forma előnyeiről, a saját termékét TV reklámokkal is népszerűsíti. 

A hétvégén több televíziós csatornán is vetítették a Chrome félperces reklámfilmjét, amit a cég japán munkatársai készítettek. A film, melyben egy kirakós játék kockáiból hozzák létre a böngésző kezelőfelületét, a program egyszerűségére hívja fel az emberek figyelmét, és azzal az üzenettel zárul, hogy telepítsd a szoftvert. 

"A reklámfilm tudatosíthatja az emberekben, hogy böngészőt adtunk ki, ezen kívül segíthet felmérni, hogy a televízió használata hogyan egészítheti ki az online kampányainkat" - olvasható a Google hivatalos blogján. A Chrome jelenleg csak a negyedik legnépszerűbb böngésző a világon, a Net Applications adatai szerint áprilisban másfél százalékos piaci részesedése volt.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.