A hirdetőknek készített reklámot
A tévében hirdeti a böngészőjét a Google
Egy félperces televíziós reklámfilmmel próbálja meg felhívni az emberek figyelmét a csupán másfél százalékos piaci részesedéssel rendelkező Chrome böngészőre az amerikai cég.
2009.05.11 11:21ICTPressAnnak ellenére, hogy a Google a bevételeinek a nagy részét internetes reklámokból szerzi, és komoly erőfeszítéseket tesz a hirdetők meggyőzésére az új hirdetési forma előnyeiről, a saját termékét TV reklámokkal is népszerűsíti.
A hétvégén több televíziós csatornán is vetítették a Chrome félperces reklámfilmjét, amit a cég japán munkatársai készítettek. A film, melyben egy kirakós játék kockáiból hozzák létre a böngésző kezelőfelületét, a program egyszerűségére hívja fel az emberek figyelmét, és azzal az üzenettel zárul, hogy telepítsd a szoftvert.
"A reklámfilm tudatosíthatja az emberekben, hogy böngészőt adtunk ki, ezen kívül segíthet felmérni, hogy a televízió használata hogyan egészítheti ki az online kampányainkat" - olvasható a Google hivatalos blogján. A Chrome jelenleg csak a negyedik legnépszerűbb böngésző a világon, a Net Applications adatai szerint áprilisban másfél százalékos piaci részesedése volt.
Kapcsolódó írások:
- 2011-re 50 százalék alá eshet az Explorer részesedése
- Az FTC-nek nem tetszik az Apple és a Google összefonódása
- A leggyakrabban azt írják be a Microsoft keresőjébe, hogy Google
- Közösségi oldallá teszi a keresőlapját a Google
- Új keresőfunkciókat mutat be a Google
- Letölthető a Google titkos frissítője