Az 5-öst és a 7-est viszik a legjobban
Kínában kelendő a BMW- Megduplázták az eladásokat!
Az idei első negyedévben a BMW kétszer annyi kocsit adott el Kínában, mint egy évvel korábban.
2010.04.07 16:11MTIA német autógyártó szerdai közleménye szerint a BMW és Mini márkájú autókból összesen 34.179 darab kelt el idén az első három hónapban Kínában, ami 106 százalékos növekedés.
Az ázsiai országban a nagyobb BMW-modellek - például az 5-ös és a 7-es - a leginkább népszerűek. A luxuskocsikból az idén március végéig 32.326 darabot adtak el, 104 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, a Mini kisautókból pedig 1.853 darab talált gazdára, 154 százalékkal több a tavalyinál.
Kína nemcsak a BMW-nek, hanem az egész iparágnak egyre fontosabb terepet jelent. Az amerikai General Motors (GM) például márciusban több autót adott el az ázsiai országban, mint a hazai piacon, és a tendencia az év egészében kitarthat.
Így előfordulhat, hogy 2010-ben már nem az Egyesült Államok, hanem Kína lesz a GM legnagyobb felvevőpiaca.
Kapcsolódó írások:
- Három év múlva piacon a BMW elektromos kisautója
- Stop/Start rendszerrel érkezik a következő BMW M3 széria
- 4,7 százalékkal csökkent tavaly a BMW bevétele
- BMW és Porsche küzdelem várható a Dubai24H autóversenyen
- Fürge és tágas - Íme a második elektromos hajtású BMW!
- Százas sprint 4,8 másodperc alatt - íme az új BMW Z4!
- Megpiszkálták: BMW M3 kabrió 500 lóerővel!