Design, innováció, tradíció
Egy sportesemény erejéig összefog az Audi és a Prada
Az Audi és a Prada "személyében" két erős márka egyesíti erejét és kreativitását: a dizájn, az innováció és a tradíció tekintetében az Audi és a Prada úttörő szerepet vállal saját iparágán belül.
2009.01.30 12:45ma.huA két cég most saját erősségeik kombinálásával közös munkába kezd a sport és a kultúra terén, amelynek eredményeképpen egy új szemléletmód születhet.
Egy 2009 februárjában tartandó sportesemény lesz az első alkalom, amikor a két márka megkezdi együttműködését. A közösen támogatott Luna Rossa vitorlás a Louis Vuitton csendes-óceáni sorozatában áll rajthoz, a csapat egyenruháját és a fővitorlát pedig egyaránt az Audi és a Prada lógói díszítik majd. Mindez azt szimbolizálja, hogy a Luna Rossa vitorlás attraktív, dinamikus külseje mögött kizárólag a legjobb minőségű anyagok felhasználásával a legmodernebb csúcstechnológia áll.
A Prada és az Audi termékei a színvonalat és a minőséget tükrözik – mindketten az exkluzív anyaghasználat és a precíz kivitelezés megtestesítői. Ez a projekt a sport és a kultúra területén megvalósuló támogatássorozat kezdete.

Az Audi és a Prada egyetért abban, hogy akár a divat, akár az autók világát vizsgáljuk, a luxus alapja a tökéletes formaterv és a megkérdőjelezhetetlen minőség. Mindkét cég kizárólag a legjobb minőségű anyagokat használja termékeihez, legtöbbször az ügyfelek egyedi kívánságaira szabva azokat. Mind a Prada, mind az Audi hosszú tradícióra tekint vissza, amelynek során újra és újra bebizonyították, hogy elég bátrak egy-egy új irányzat megteremtéséhez.
Erre a háttérre támaszkodva a két cég közös munkát tervez ebben az évben: "Az Audi és a Prada erős márkák. Célunk, hogy ezen erősségek egyesítésével hosszú távú partnerkapcsolatot építsünk" mondta Peter Schwarzenbauer, az Audi AG igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja. "Reméljük, hogy ez a partnerkapcsolat több közös, sikeres projektben tud kibontakozni majd".

A kultúra támogatása régóta hagyomány az Audinál, és központi szerepet tölt be a cég filozófiájában. A Prada pozíciója hasonló: az olasz cég 1995-ben létrehozta a „Fondazione Prada” nevű alapítványt, amely a kortás művészeket, építészeket, filmeseket és filozófusokat támogatja. Az Audi szintén 1995-ben lépett színre a kultúra támogatójaként és lett a Salzburgi Fesztivál egyik legfontosabb szponzora.
Az Audi regionális események egész sorát támogatja, amely magába foglalja a művészet és a kultúra szponzorálását. A Pradaval karöltve az Audi célja, hogy bővítse az ilyen jellegű tevékenységek körét. A vitorlázás a legújabb területe az Audi AG átfogó sportszponzorációjának.
Az Audi 2007 óta a „TP 52 Breitling MedCup” kiemelt támogatója, amely eseményt 2008-ban át is neveztek „Audi MedCup”-ra. Most a német-olasz partnerkapcsolaton a sor, hogy bizonyítson a Louis Vuitton csendes-óceáni sorozatában.