Az imázsverseny győztese
A Porsche nyerte a prémium autómárkák közti felmérést
A Porsche AG (Stuttgart) rendelkezik a legjobb imázzsal az európai fogyasztók körében. Legalábbis erre az eredményre jutott a nagynevű New York-i Luxury Institute a prémium autómárkákról folytatott nemzetközi felmérése során.
2008.10.03 12:40ma.huAz amerikai csúcsjövedelműek korábban a Porschét már több alkalommal is a legmagasabb presztízsű luxusmárkának választották, ezúttal a sportkocsigyártó immár a jelentős európai piacon is az élre tört, maga mögé utasítva vetélytársai teljes nemzetközi mezőnyét.
Felmérése során a független kutatóintézet összesen több 1.500, éves szinten legalább 60 ezer eurós jövedelemmel rendelkező fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Nagy-Britanniából, Németországból és Olaszországból, akik különböző kategóriákban luxusautókat értékeltek.
A 911, a Boxster, a Cayman és a Cayenne modelleket mindenekelőtt minőségileg különösen igényesnek, illetve kifejezetten exkluzívnak és elegánsnak találták. A megkérdezett fogyasztók a Porsche járműveinek ár-érték arányát és társadalmi elfogadottságát szintén pozitívan értékelték.
