A felmérés magáért beszél!
Nevessen többet - jobb lesz a szex is!
Aki sokat nevet, vonzóbbnak tűnik, jobb a szexuális élete, több barátja van és egészségesebb, mint a többiek. Nevetni mi magyarok is szeretünk, lássuk hát, hogy min!
2013.06.24 13:31ma.huFranciaországtól Dél-Afrikáig 12 országban 1352 főt kérdezett ki a Comedy Central, hogy mit gondolnak a nevetésről. Az április 12-29. között elvégzett kutatás végkövetkeztetése az, hogy a nevetés egészségesebbé tesz. Azok, akik sokat hahotáznak, egészségesek, vezetésre termettek, remek a szexuális életük és vonzóbbnak is látszódnak savanyú társaiknál. Mivel a nevetés a társasági élet alapja, a nevető emberek több baráttal rendelkeznek – állapította meg a kutatás.
Bármennyire pesszimistának is mondják hazánk fiait és lányait, mi is szeretünk nevetni! A hazai humorcsatorna a negyedik legnézettebb kábeltévé, a hetedik a legnézettebb tévéadók között, ez pedig egyértelműen jelzi, hogy a humorra bármikor kaphatóak vagyunk.
A Hogy ne éld az életed egyike azoknak az újdonságoknak, amelyek az elmúlt hónapokban útjukra indultak a tévéadónál, a bemutató pedig komoly sikert hozott: első helyezettként olyan produkciókat előz meg nézettségben, mint a Jim szerint a világ, a Számkiszervezett, vagy az Így jártam anyátokkal. Úgy tűnik, sokan szeretnék megtudni, hogyan nem érdemes élni az életüket. Vagy ha már tudják, legalább jót derülni rajta.

Figyelemreméltó a Jim szerint a világ című sorozat töretlen hazai sikere. A magyar nézők hosszú ideje bizalmat szavaznak a Jim Belushi által alakított lusta, külvárosi, pocakos, a maga egyszerűségében megkapó családapának és famíliája történetének.
Az élőszereplős sorozatok mellett az animáció is hódít a felnőttek körében. A trend azt mutatja, hogy a Family Guy és testvérsorozata, a Cleveland Show a 4-5. helyen folyamatos népszerűségnek örvendenek. A South Park elborult humora azonban a 13. helyével egy kissé elmaradt az élbolytól. Vajon nem vagyunk kíváncsiak az anarchista Jézus és a folyton nyavalygó Sátán párharcára?
Úgy tűnik, a South Park túl van a csúcson, most a Family Guy-on a sor. A fiatal női nézők egyszerűen odavannak a Barney Stinson és Peter Griffin által fémjelzett vígjátéksorozatokért, de a csatorna erőteljes és sikeres kampányának, a csajos szerdáknak köszönhető, hogy a Happy Endings – Fuss el véle! alig marad ki a TOP 10-ből, ezzel bizonyítva, hogy a párkapcsolati szitkomok a mai napig rengeteg nézőt csalogatnak a képernyők elé.