Felmérés készült 20.000 ember bevonásával

Kevésbé bízunk a bankokban

Az Ernst and Young legfrissebb nemzetközi felmérésből, amelyben a bankokkal való elégedettséget, valamint a banki kapcsolatokat befolyásoló tényezőket vizsgálták, kiderül: a magyar lakossági banki ügyfelek 42 százalékának csökkent a bankszektor iránti bizalma az utóbbi egy évben, és csak 5 százalék bízik jobban a bankokban, mint korábban.

2011.03.23 11:53MTI

Az "Új fogyasztói elvárások korszaka" című felmérést világszerte több mint 20.000 lakossági banki ügyfél megkérdezésével készítették, Magyarországon mintegy ezer embert kérdeztek meg.
   
Nagy István Ottó, az Ernst and Young üzletviteli és tanácsadási szolgáltatások partnere az eredményeket bemutató szerdai sajtótájékoztatón hangsúlyozta: a válság hatásaként a bankok új kihívásokkal szembesültek, ezek közül a legnagyobb az ügyfelek bizalmának újbóli elnyerése.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.