Nem csak az elkötelezettség számít
Mitől sikeres 2011-ben egy munkahely?
Mitől lesz egy munkáltató a Legjobb? - tette fel a kérdést évről évre az Aon Hewitt a felmérés díjazottai kapcsán. A tényezők, amelyek kiemelik győzteseket az átlagból 2001 óta szinte változatlanul ugyanazok.
2011.02.15 10:02ma.huA legtehetségesebb embereit megtartani képes, vonzó és jó hírnevű szervezet, valamint az őszinte, emberközpontú vezetés azok területek, melyekről a Legjobbak alkalmazottai lényegesen kedvezőbben nyilatkoznak.
Az utóbbi években ezek mellé egyre inkább felzárkóztak a vállalati célokat szem előtt tartó, teljesítményorientált vállalati kultúra és a fenntartható fejlődés szempontok is. A vállalatok számára a célt az üzleti, méghozzá a fenntartható üzleti eredményesség jelenti.
Az ehhez vezető utat a felmérés továbbra is a munkavállalókon keresztül mutatja meg, ugyanakkor az új küldetés, hogy az Aon Hewitt a felmérésben résztvevő szervezeteket komplex módon támogassa üzleti sikereik megteremtésében.
A Felmérés alappilléreinek ismeretében már lehetővé válik olyan beavatkozások meghatározása, melyek fenntartható növekedési pályát és hosszú távú sikert biztosítanak. A felmérésben való részvétellel minden cég felismerheti és fejlesztheti ezeket a vállalatban rejlő tényezőket, képességeket.
"A felmérés célja, hogy támogassa a vállalatokat fenntartható üzleti sikereik megteremtésében." – mondja Steigerwald Zsuzsa, a felmérés projektvezetője.
"A tudásalapú gazdaságban pedig az alkalmazottak képességei, tapasztalatai, szakértelme jelentik a legfontosabb versenyelőnyt."
Bár a felmérés módszertana megújult, egy dolog továbbra is változatlan: Legjobb Munkahelynek lenni továbbra is kivételes, jövedelmező befektetés.