Lilulhat az apanszosok feje

Elégedettségi felmérést végez ősszel az energiahivatal

A Magyar Energia Hivatal szeptember-októberben ismét elégedettségi felmérést végez az áram- és földgázfelhasználók körében - közölte a hivatal a honlapján pénteken.

2010.08.28 09:44MTI

Több mint húszezer kis- és közepes felhasználót, lakossági és intézményi fogyasztót személyesen keresnek fel a szolgáltatók által megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.

A fogyasztói vélemények segítik a hivatal és a vállalkozások tevékenységét a villamosenergia- és földgázszolgáltatás színvonalának javításában. A vizsgálat eredményét a Magyar Energia Hivatal nyilvánosságra hozza, és szokásos éves beszámolója keretében ismerteti a kormánnyal is - áll az internetes oldalon olvasható közleményben. Az előző, 14. felmérését a 2009. évről 2010 áprilisában tette közzé a hivatal.

A múlt évben a villamosenergia-piacon a panaszok intézésével voltak a legelégedetlenebbek a felhasználók.

A vizsgálatból kiderült az is, hogy a fogyasztók árérzékenyebbé váltak: a 2008. évhez képest csökkent az elvi fizetési hajlandóság a kevésbé környezetkárosító energiáért. A gázszolgáltatóknál javult az ügyfélkapcsolat 2009-ben, és jelentősen nőtt azok aránya, akiknek ismeretük volt a szolgáltató-váltás lehetőségéről.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.