Kiválik a Pannonból
Önálló márka lesz a djuice
A fiataloknak szóló mobilmárka, a djuice kiválik a Pannon GSM Távközlési Zrt.-ből, önálló lesz - közölte Bíró Balázs, a márka vezetője pénteken Budapesten sajtótájékoztatón.
2010.04.09 13:11MTIElmondta: a márka a jövőben csak a 26 év alattiaknak értékesít előfizetéseket és szolgáltatásokat, s tarifáit és szolgáltatásait a 15 és 26 év közötti korosztály igényeinek folyamatos kutatásával és figyelembevételével alakítja. A mintegy 500 ezer djuice-előfizető számát az év végre 100-200 ezerrel szeretnék növelni.
Biró Balázs kifejtette: a 18-20 munkatársat foglalkoztató márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Pannonnal is. A fiataloknak a legjobb tarifát kívánják nyújtani, emellett 15-20 százalékos kedvezményt adnak a márkához csatlakozó, például divat, sport és egyéb üzletekben való vásárláskor. Az előfizetők pontokat is gyűjthetnek, de nem a hagyományos, azaz a mobilbeszélgetések idejének alapján.
Pontokat például akkor kaphatnak az előfizetők, ha részt vesznek a márka által szervezett közösségi programokon, túrákon, koncerteken, de akkor is szerezhet pontot valaki, ha jó bizonyítványát megmutatja márkaboltban, vagy nyelvvizsgát tesz.
Biró Balázs tájékoztatása szerint négy díjcsomag lesz: a számlás például bruttó 20, a kártyás 29 forintos percdíjat tartalmaz, s lesz közösségi és hálózati tarifa is. A djuice márka jelenleg hat országban, 10 millió előfizetővel rendelkezik, Magyarországon már hat éve van jelen. A márkavezető elmondta, a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.
A csapat leválik a Pannontól, így például saját marketingje, disztribúciója, kommunikációja, jogi részlege lesz, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Pannontól veszi. Biró Balázs rámutatott, a fiataloknak más kell, mint az idősebbeknek: a telekommunikáció nem érdekli őket, csak az, hogy mindig mindenütt elérhetők legyenek. Elsődleges preferenciájuk a parti, a barátok és a közösség, amit a divat követ. Fontos az is, hogy mindig elérhetők legyenek a közösségi oldalakon is.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
- 12:22 Elismerné a Krím félszigetet Oroszország részeként az USA - Bloomberg
- 10:49 Elkészült a TAL vezeték bővítése, Csehországnak nincs szüksége orosz kőolajra
- 8:37 Szívműtéten esett át Nyilasi Tibor
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06