Ár-érték alapján dőlt el
Az osztrák turisták paradicsoma lett Magyarország
A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviseletének "Verdoppeltes Urlaubsbudget" (Pénze nálunk duplán számít) kampányának hatására a nyári főszezonban is folyamatosan jelennek meg cikkek, összeállítások az osztrák sajtóban, amelyek szerint a turisztikai szolgáltatások ár-érték arányát tekintve idén Magyarország a legkedvezőbb nyaralóhely az osztrák turisták számára.
2009.08.01 17:46Objektív HírügynökségA kampány eredményeként a legjelentősebb osztrák gazdasági hetilap, az egymilliós olvasótáborral rendelkező NEWS legfrissebb száma egy balatoni tényfeltáró riportban mutatja be, hogy a magyarországi turisztikai szolgáltatások fantasztikus áron érhetőek el.
A 4 oldalas (!), trendi életérzést közvetítő, képekkel gazdagon illusztrált cikk fő üzenete: az idei nyár slágere Magyarország, az osztrákoknak hazánk kész eldorádó, ahol a válságban is lehetséges a luxus.
A cikk konkrét tanulmányokra és az MT Zrt. ausztriai külképviseletének információira hivatkozva éttermi, utazási és shopping példákon keresztül illusztrálja a Balaton partján fellelhető paradicsomi lehetőségeket.
A hazai turisztikai szolgáltatásokat és a nyári Balatont kedvező színben feltüntető, kedvcsináló NEWS cikk hírértéke mintegy 20 millió forintra (!) tehető, amelyet megsokszoroz a főszezon közepére időzített, rendkívül kedvező megjelenési időpont.