Ruházat, divat, szépségápolás, könyvek
Világválság idején kuponokkal fizetünk
A www.napiakciok.hu , hazánk legnagyobb kupongyűjtő oldala, máris érzi, hogy a világtendenciákhoz hasonlóan, a magyarok is keresik a kuponokat gazdasági recesszió esetén.
2008.12.22 08:00ma.huAz USA-ban szerzett tapasztalatok alapján felépített www.napiakciok.hu oldalon jelenleg többek között főként bevásárlóközpontokban található üzletek kedvezményes kuponjai találhatóak, de ezek mellett számos webáruház is megjeleníttette akciós kuponjait. A tapasztalatok alapján a felhasználók 70%-a nő, így nem meglepő, hogy a vásárlók a ruházat, divat, ajándék és szépségápolás témakörben keresnek a legtöbbet, de a könyvek is nagyon népszerűek. A legtöbb kupon, ennek megfelelően, ezekből a témakörökből kerül kinyomtatásra.
A vevők mellett, az eladók is reagálnak a válság okozta forgalomcsökkenésre és igyekeznek újabbnál-újabb eszközökkel elérni vásárlóikat. A www.napiakciok.hu oldal legújabb ügyfele a párizsi központú Pixmania.com. PIXmania.com az európai elektronikus kereskedelem piacvezetője a nagyközönségnek szánt elektronikai cikkek területén, kínálata mintegy 25 000 termékre és számos szolgáltatásra terjed ki.
Bár a PIXmania.com 26 országban van jelen és több mint 6 000 000 ügyféllel büszkélkedhet, mégis fontosnak tartja, hogy egy az USA-ban és Nyugat-Európában is igen népszerű kuponokkal kampányoljon és csatlakozzon a helyi piacvezető kupongyűjtő oldalakhoz, hazánkban a napiakciok.hu oldalhoz.
„A gazdasági válság egyik hatása az, hogy a fogyasztók egyre szívesebben veszik igénybe a kuponokat, vouchereket és az ajándékutalványokat – állítják a szakemberek.” – írja a www.marketinginfo.hu.
Napiakciok.hu
A www.napiakciok.hu portál üzemeltetője és egyben tulajdonosa a 100%-ban magyar tulajdonban lévő Company Info Kft., amelyet 2007 áprilisában alapítottak. Ügyvezetője Besenyei Kálmán 2001-ben szerzett marketing diplomája után az Egyesült Államokban folytatta tanulmányait és szerzett tapasztalatokat. Személyesen is tapasztalta az online kuponok bevezetését és robbanásszerű növekedésüket az USA-ban.
Ennek következtében több hónapos előkészületek után létrehozta a napiakciok.hu portált, ahol a kuponoké a főszerep. A folyamatos munkálatoknak és fejlesztéseknek köszönhetően az oldalon már most több mint 150 kupon található (több bevásárlóközpontból), köztük világmárkák kuponjaival is, és a tervek szerint karácsonyra ez a szám meghaladhatja a 200-at.
A kupon története
1894: A kupon megszületése. Amerikában, Asa Candler gyógyszerész és üzletember, aki 2300 dollárért megvette a Coca-Cola formuláját, először kézzel írott kuponokat