Startup-franchise
Magyar cég fehérítené Európa fogait
Egy hazai vállalat kozmetikai fogfehérítő franchise hálózat kiépítésébe kezdett Európában, a hálózathoz 50 magyarországi partner mellett Csehországból, Szlovákiából és Dániából is számos cég csatlakozott már.
2015.02.24 20:30MTIFarkas Norbert, a Smile Partner zrt. vezérigazgató-helyettese elmondta: a három országban 15 partnercéggel dolgoznak, és több tucat céggel folytatnak tárgyalásokat. Terveik között szerepel, hogy 3-5 éven belül az Európai Unió 10 országában is megjelenjenek, valamint az oroszországi és keleti régió - Grúzia, Azerbajdzsán, Kazahsztán - piacainak meghódítása.
Ismertetése szerint a Smile Partner Zrt.-t egy éve 4 magyar magánbefektető alapította. A kozmetikai fogfehérítés nagyszabású ötletét annyira megnyerőnek tartotta a Jeremie programban részt vevő Euroventures Zrt. kockázatitőke-befektető, hogy nem sokkal az indulás után 100 millió forinttal szállt be az üzletbe.
A Smilepoint néven kidolgozott franchise rendszert közösségi védjegy oltalom alá helyezték. A fogfehérítő anyag és a rendszer kiegészítő elemei (szilikonsín, aktivátor spray) amerikai, a kategória vezető gyártójának (Beaming White) a terméke. Az innováció a Smilepoint márka részéről az egységesített csomagolás (szett), amelyet ellenőrzött, minden EU jogszabálynak megfelelő terméktájékoztatóval láttak el, és az 1 alkalommal történő, 3x15 perces eljárásban elérhető. A márkanévvel ellátott, egységesített megoldás együtt élvezi az EU területére vonatkozó márkavédjegy oltalmat.
A kezelés olcsóbb az eddig használt módszereknél és előnye, hogy alkalmazása során a páciens szájába nem nyúl senki más, csak ő maga, hogy felhelyezze az ökölvívók fogvédőjéhez hasonló, pasztával töltött műanyagot - mondta a vezérigazgató-helyettes.
A rendszer tagjainak a fogfehérítéshez szükséges terméket és ismeretet biztosítják, és az engedélyek beszerzésében is segítenek - tette hozzá.
Közölte: a Smile Partner Zrt.-be különböző formában összesen több mint 150 millió forintot fektettek be. A tervezett megtérülési idő 3-5 év, a külföldi terjeszkedés függvényében. A cég 2014-ben a nem auditált pénzügyi adatok alapján mintegy 40 millió forint árbevételt ért el a saját bolti kiskereskedelemből, a franchise hálózat bővüléséből és a hálózat termékeinek utánrendeléseiből. A csehországi piacbővítés eredményei 2015-ben jelentkeznek - jelezte Farkas Norbert.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
- 12:22 Elismerné a Krím félszigetet Oroszország részeként az USA - Bloomberg
- 10:49 Elkészült a TAL vezeték bővítése, Csehországnak nincs szüksége orosz kőolajra
- 8:37 Szívműtéten esett át Nyilasi Tibor
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06