Fogyasztói kampányra írták ki

Pálinkát népszerűsítő marketing kampányt indít az Agrármarketing Centrum

Karácsony előtti, pálinkát népszerűsítő kampányra írt ki gyorsított tárgyalásos közbeszerzést az Agrármarketing Centrum, a felhívás a legfrissebb Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.

2008.09.20 09:35MTI

Az elvégzendő feladat pontosan így hangzik: "Pálinka 2008-as fogyasztói kampányának tervezése, kivitelezése, lebonyolítása". A kampány november 20-án indul és december 11-ig tart. Nem tehet ajánlatot az, akinek a mérleg szerint eredménye 2005-2007 között egynél több évben negatív volt, továbbá ugyanezekben az években a pályázónak rendelkeznie kell három, egyenként legalább 30 millió forintos, marketing kampányt végig vivő referenciával. 

Az ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot fogadja el, legnagyobb súllyal az ügynökségi jutalék és a produkciós díj, ezeket követően az újszerűség és a kommunikációs eszközök teljes körűsége, majd pedig a stratégia minősége esik latba. A dokumentációt nettó 65 ezer forintért kell megvásárolni. Az ajánlattételi határidő szeptember 24., és egy nappal később már közli is az Agrármarketing Centrum, hogy kik jutottak tovább a második fordulóba. A második fordulóban készült ajánlatok felbontására október 6-án kerül sor.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.