Köz, beszerzés
Közel egymilliárdért vásárolhat hirdetési felületet az I.M.G. az NFÜ-nek
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes.
2013.06.26 15:27MTI
Öt ajánlattevő közül az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség médiavásárlásra és a hozzá kapcsolódó médiaügynökségi feladatok ellátására kiírt nyílt közbeszerzését, amelynek a keretösszege 953 millió forint - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes, legnagyobb súllyal az elérhető kedvezmények százalékos mértéke esett latba az értékeléskor. A televíziós hirdetés árengedménye 3 súlyszámmal, míg a rádiós, az országos és megyei napilapos, valamint az on-line hirdetés árengedménye 2-2 súlyszámmal szerepelt az értékelésnél.
Ajánlatot tett még a Hammer Advertising Kft., az OMD Hungary Kft., a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. továbbá a V.M. Komm Kommunikációs Tanácsadó Kft. és a Carat Hungary 21 Media Kft., mint közös ajánlattevők.
Kapcsolódó írások:
- 300 ezerbe került a TV2-nek a burkolt reklám a Kalandjáratban
- Görög közmédia: folytatás lesz, kérdés, hogyan
- A közmédia tevékenységének részleges felújítását javasolja a kormányfő
- A görög tévé munkatársai továbbra is a székházban vannak, országos a médiasztrájk
- A kínai média szerint Washington magyarázattal tartozik