Megbízást kaptak
Az Armadillo-t választotta a Fővárosi Nagycirkusz
Ügynökséget bízott meg a Fővárosi Nagycirkusz a rövid- és hosszú távú kommunikációs stratégiája kidolgozására és lebonyolítására.
2012.10.20 08:28ma.huAz Armadillo Kreatív Ügynökséget kérte fel a Fővárosi Nagycirkusz a rövid- és hosszú távú kommunikációs stratégiája kidolgozására és lebonyolítására. A megbízás ősztől kezdődött.
Az ügynökség által a Kreatív Online-hoz eljuttatott közlemény szerint a rövid távú megbízás a jövő januártól két hónapig látható világszám-műsor kommunikációjára vonatkozik. A hosszabb távú megbízás része a Fővárosi Nagycirkusz egységes és szervezett kommunikációja, a cirkusz műfajának népszerűsítése, a „cirkuszmisszió” tudatos pr-je.
A budapesti, Európában egyedülállónak számító kőcirkusz nagy hagyományokkal rendelkezik, a lakosság által ismert intézmény, ám mindez kevés ahhoz, hogy napról napra megteljen a nézőtér.
Arany Gábor, az Armadillo stratégiai vezetője hangsúlyozta: „A kommunikáció fontos eleme, hogy szakítsunk azzal a sztereotípiával, hogy a cirkusz a gyerekeknek szól, és hogy azt a bohóccal lehet csak eladni – nem lekicsinyítve a bohócok tudását”.
A megbízás a közösségi kommunikációra is vonatkozik, a Facebook-profil megújítására, menedzselésére, játék-applikációk tervezésére és készítésére.