Nogaroban az OXXO Energy Racing Team
Lengéscsillapító, futómű és motor teszt
Március 28-án a franciaországi Nogaroba utazott a csapat, az egykor híres Forma1-es futamokat rendező Circuit Paul Armagnac versenypályára.
Kattintson a képgalériára! >>>
Az összes MAN által támogatott csapat jelen volt a teszten, így például a tavalyi Európa bajnok Antonio Albacete, az OXXO Team csapattársa Jochen Hahn, a finn Mika Makinen, a spanyol Jose Bermeio, és az Egon Allgauer csapat is próbálgatta az új fejlesztéseket.
Az OXXO Teamnél kedden délelőtt a kamion építése zajlott, beszerelésre került a felújított tavalyi lengéscsillapító, bekötötte a szenzorokat a csapat mérnöke, a csapat pilótája, Birnbauer Zoltán pedig szimulátoron gyakorolta a pályát - mindeközben odakint végig szakadt az eső.
Kora délutánra aztán összeállt a kamion, elállt az eső, kezdődhetett a tesztelés.

Eleinte sűrűbben kellett kiállni a depóba, egy-két dolgon változtatni, futóművet állítani, guminyomást ellenőrizni, majd elindultak a hosszú tesztek. Néha eleredt az eső, ráadásul a pályának mindig más részén esett, így folyamatosan változott az aszfalt hőmérséklete, és mindig máshol volt vizes. Természetesen emiatt voltak apróbb kicsúszások, megpördülések, de igyekezett mindenki vigyázni az autójára. A tesztnap utolsó 1 órájában már verőfényes napsütésben körözhettek a pilóták, végre ideális körülmények között, Zoli is körről körre gyorsult, és végre voltak értékelhető köridők.
Az első tesztnap tehát felemásan zárult, de mindenképp hasznos volt, hiszen a telemetrikus információk birtokában holnap új beállításokkal tesztelhet tovább a csapat, és faraghat le a köridőkből.
Kapcsolódó írások:
- Folytatja a tesztelést az Oxxo Energy Racing Team
- A jó szerencse nem utazott az Oxxo Racing Teammel Franciaországba
- A Hahn - Oxxo Racing Team spanyolországi eredményeivel vezeti a pályakamionos Európa bajnokságot!
- 1500 LE, 5000 Nm, 22,5 col, fix differenciálmű - elindult az idei kamionverseny szezon