Nőiesen játékos darabokkal állt elő
McCartney lányának ruhái egyfajta nyugalmat sugároznak!
Stella McCartney 2010-es őszi kampányra választott ruhái egyfajta nyugalmat sugároznak formájukkal és színükkel, de mégis egy igazi nagyvárosi nő ruhatárának hatását keltik. Ám persze ez nem elég egy jó kampányhoz.
2010.08.06 14:00ma.huTisztaság, nőiesség, finom vonalak. A Beatles Sir Paul McCartney-jának lánya ismét kitett magáért.
Kell két kreatív fotós és egy gyönyörű modell. Mert&Marcus, azaz Mert Alas és Marcus Piggott már több hírességet is lencsevégre kapott, Natalia Vodianova szupermodell pedig tökéletes alapanyag volt.
Mintha az ő kicsit hideg, oroszos, de bájos arcához és személyiségéhez készültek volna a ruhák. Ezen kívül a londoni tervezőnő nevét a kampányban rajzolt és vidám elemekkel is feldobták. Mintha ezzel azt szeretnék a világ felé sugallni, hogy egy komoly városi nő is szeret „játszani”.
És ez így van, mert bármennyire is felnőtt nő valaki, ott rejtőzik benne egy kis játékos gyermek.
Stella McCartney hű volt önmagához, ezúttal sem hagyta el a nőies, finom, de mégis kicsit katonás vonalakat. Minden kollekciójában van valami, ami a természetről és az emberről szól. Ez nem véletlen, ugyanis a hölgy híres állatvédő, nem használ se szőrmét, se bőrt.
Dolgozik ugyanakkor egyéb állati eredetű anyagokkal, például gyapjúval, selyemmel. A designer 12 évesen döntötte el, tervező lesz. Három évre rá már gyakornokként dolgozott Christian Lacroix-nál.
Sokan támadták, többek között Karl Lagerfeld, hogy sikerét édesapjának köszönheti, ám igyekezett erre rácáfolni, s mára elfogadják tehetségét.