Sikerült megnyerniük a popdvát maguknak!
Szexis képek- Madonna dögösen volt franciás!
Elkészültek az első képek a Vuitton 2009-es kampányához. Mint ismeretes, a főleg luxuskivitelű táskáiról elhíresült Vuitton cégnek sikerült Madonnát megnyernie a jövő évi kampány reklámarcának.
Madonna korábban a Versace arcaként is megmutatta dögös oldalát!
A popdíva grandiózus koncertjei, és máig töretlen vonzereje révén teljesen elbűvölte a reklámkampány hűvös szakembereit, akik úgy vélték, szóba sem jöhet más. Maguk a képek egy hamisítatlan, füstös kis francia bisztró hangulatát idézik meg.
A sorozatot Steven Meisel készítette, aki Madonna 1992-es Sex című, az Erotica albumot kísérő könyvét is fotózta: a szoftpornónak is beillő, egy domina nevében írt alkotásban imitált meleg- és szadomazo-pornó jelenetek is szerepeltek.
Igaz, Meisel fotózta az amerikai Vanity Fair májusi címlapját is, amelyen szintén Madonna szerepelt, pornófelhangok nélkül.

6,5 millió fontot, azaz több mint kétmilliárd forintot kasszírozott Madonna azért, hogy a Louis Vuitton tavaszi/nyári kampányának arca legyen.
Madonna nem először adja az arcát divatkampányokhoz: korábban a Gappel, az H&M-el, a Versacéval és a Max Factorral is összeállt.
A legutóbbi album révén pedig a Vodafone Live! szolgáltatásának zeneletöltéseit népszerűsítette: a mobilos felületen Hard Candy áprilisi megjelenése előtt elérhetővé váltak exkluzív számok.
A Louis Vuitton „Core Values” kampánya számára az elmúlt hónapban Annie Leibovitz sztárfotós fényképezte Sean Conneryt, Andre Agassit, Keith Richardst, Sofia Coppolát és Francis Ford Coppolát, illetve Mihail Gorbacsovot.