Csökkenhetnek a szponzori bevételeik is!
Jelentős diák kedvezményekkel küzd a válság ellen a Sziget fesztivál!
Összevont színpadokkal, drágább jegyekkel, ugyanakkor jelentős diák kedvezményekkel próbálnak a válság ellen küzdeni a Sziget fesztivál szervezői. Gerendai Károly attól tart, hogy a megváltozott gazdasági körülmények miatt tizedével csökkenhetnek a szponzori bevételeik.
2009.04.03 20:10ma.huA Sziget Kft. ügyvezető igazgatója jelezte: emiatt - bár több éve nem tették - ismét állami támogatáshoz folyamodnak; a Miniszterelnöki Hivatalhoz benyújtott kérelmükben 130 millió forintos segítséget kérnek. Közölte, azzal számolnak, hogy idén kevesebb hazai látogató megy ki a Szigetre, ezért komolyabb külföldi reklámkampányba kezdenek.
A tavalyi 8 ezer forintos jegyárat 10 ezer forintra emelik, ugyanakkor a magyar felsőoktatásban tanulóknak speciális akciót hirdetnek. Eszerint ha a diákok legfeljebb 50 fős csoportokba szerveződnek, akkor tagjaik akkora kedvezménnyel vehetik meg a jegyet, ahány fős a társaság; így akár fél áron is bejuthatnak nyáron a Szigetre.
A gazdasági krízist a koncertszervezőkhöz hasonlóan a legnagyobb hazai könnyűzenei fesztivál gazdái is megérzik.
A Sziget fesztivál szervezői többek között állami támogatással, diákkedvezménnyel és 10 ezer forintos napijeggyel próbálják kompenzálni a kiesést. Ugyanakkor este 11 után olcsóbb lesz a belépés.