Olyan alapvető dologról tanulnak, mint a jachtok
Az igazi luxus: "Gucci-diploma"
Aki eddig azt hitte, hogy az egyetemisták élete az olcsó sörről, a turkálós cuccokról, és a politizálásról szól, valószínűleg nem hallott még a Monacói Egyetem ősszel induló kiskereskedelmi mesterképzéséről.
2010.08.08 09:33MTIA hallgatók a kurzusokon ugyanis magánrepülőkről, jachtokról és olyan luxusmárkákról tanulnak, mint amilyen például a Gucci. A képzést egyébként a Gucci és a Ralph Lauren márkák vezetőivel együtt találta ki az egyetem.
A 35 nemzetközi hallgató olyan alapvető dolgokról fog tanulni, mint a cipők, az ékszerek, az órák, az autók és a jachtok. A tanulók héthónapos szakmai gyakorlaton is részt vesznek különféle luxusbutikokban. Nagy szükség van képzett menedzserekre a szakmában.
Amennyiben a vásárlás aktusát maradandó élménnyé teszik, a vevőben kialakul a márkával kapcsolatban egy "hosszútávú érzelmi kötődés" - idézte a projekt vezetőjét, Annalisa Tarquinit a BBC hírszolgálata.