Egy hideg Lech
Sörreklám botránkoztatta meg Kaczynski híveit
"Kedvet érez egy hátborzongató élvezetre? A válasz: egy hideg Lech". Ezzel a szlogennel reklámozza egyik termékét egy lengyel sörgyártó cég, ami nagy felháborodást váltott ki az áprilisban repülőgép-szerencsétlenségben elhunyt Lech Kaczynski hívei körében.
2010.08.02 15:43MTI"Ez nemcsak illetlenség, hanem egyenesen aljasság" - kommentálta a reklámszöveget Ryszard Czarnecki, a Jog és Igazságosság (PiS) párti európai parlamenti képviselő, aki szerint ez egy tudatos utalás a már "kihűlt" elnökre.
Tovább borzolta a kedélyeket az, hogy Krakkóban a néhai államfő sírját őrző Wawel-dombnál is kifüggesztettek egy Lech sört reklámozó óriásplakátot, rajta a kétértelmű szlogennel.
A sört gyártó cég, a Kompania Piwowarska azonnal elnézést kért a "szerencsétlen helyválasztásért", és a tervek szerint hétfőn eltávolítja a plakátot Lech Kaczynski sírja közeléből.
A vállalat ugyanakkor rámutatott arra, hogy már a tavaszi repülőgép-szerencsétlenség előtt egy évvel is használták a sokak által ízléstelennek tartott reklámszöveget.
Kapcsolódó írások:
- Már Varsó szerint sem loptak az orosz rendőrök Kaczynski mellől
- Moszkvában cáfolják, hogy orosz rendőrök hitelkártyákat loptak Kaczynski repülőgépének roncsaiból
- Tragikus: Lech Kaczynski édesanyja most értesült fia haláláról
- Vakon ereszkedtek a Kaczynskit szállító repülö pilótái
- Sok lengyelnek nem tetszik, hogy hősök mellé temetik Kaczynskit
- Obama is elutazik Kaczynski temetésére
- Szombaton temetik Kaczynski államfőt