Új Avaya Communication Manager
Gyorsuló SIP kommunikáció az Avayától
Az Avaya bemutatta piacvezető IP telefonos megoldásaihoz kapcsolódó fejlesztéseit, melyek Intelligens Kommunikációs lehetőségeket biztosítanak a teljes szolgáltatással rendelkező, végponttól végpontig terjedő SIP (Session Initiation Protocol) megoldások számára.
2008.02.27 09:34ma.huA fejlesztések tartalmazzák az Avaya Communication Manager 5.0 legfrissebb verzióját, mely lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy az alapvető és innovatív telefonálási funkciók megszilárduljanak a SIP használatával. A nyitott szabvány-alapú SIP-el a vállalatok nagyobb költséghatékonyságot érhetnek el a vállalati kommunikáció kiépítése során. Emellett az alkalmazás a mobil munkaerő költséghatékony kommunikációját és hatékonyságát is támogatja.
Az Avaya Communication Manager 5.0 segítségével a rendszergazdák kevesebb ráfordítással és megbízhatóbb módon alakíthatják ki a homogén SIP-es rendszert. Az új verzió már beépített SIP funkcióval rendelkezik, ezáltal egyetlen szerveren elérhetők a Communication Manager és a SIP funkciók (eleinte az Avaya S8300C szerverrel) - így csökkentve a szerver és menedzsment költségeket. Az új SIP alternatív irányításnak köszönhetően könnyedén kiküszöbölhető a hálózati hibák esetén szokásos hang és videó áramkörök torlódása, melynek segítségével a kommunikáció jóval megbízhatóbbá válik.
Az Avaya one-X IP asztali készülékei szintén lehetnek SIP alapúak - hasznosítva a nyílt szabványokat a multimédia kommunikáció és a mobilitás érdekében - vagy igény szerint H.323 protokolt használók. Az Avaya SIP képességekkel ellátott készülékek tájékoztatnak a jelenlét információkról, így a felhasználók folyamatosan láthatják munkatársaik elérhetőségeit. A mobil funkciók szintén elérhetők a SIP felhasználók számára. Ilyen például a Mobil mellék funkció, mely virtuálisan egyesíti a SIP asztali telefont a felhasználó mobil telefonjával, vagy a "Huzalozott mobilitást" biztosító funkció, mely lehetővé teszi, hogy egy másik vállalati telephelyre ellátogató dolgozó egy idegen telefont pontosan úgy tudjon használni, mint a sajátját.
Az Avaya videó telefonos megoldásának új verziója szintén SIP képes. Költséghatékonyabb megoldást biztosít a vállalati szintű videokonferencia telepítésére. Mindez a felhasználók részére lehetővé teszi, hogy az alkalmi videó hívásokat is ugyanúgy tudják kezelni, mint a hanghívásokat, valamint egyszerűen hozzáadhassanak új résztvevőket a beszélgetésekhez (maximum 6 főig) és továbbíthassanak mind videót mind hangot egy további dolgozóhoz.
"A vállalatok elvárják, hogy a vállalati szintű kommunikáció megbízható, funkciógazdag és folytonos legyen" - mondta Simon Woollett az Avaya konvergens kommunikációs részlegének alelnöke. "Az Avaya a nyitott SIP-el ezeket az elvárásokat is biztosítja, így a vállalatok könnyebben és költséghatékonyabban telepíthetik a következő generációs alkalmazásokat, az ügyfélszolgálatokat és az egységes kommunikációs rendszereket - ezáltal pedig a haszon maximalizálható".
További új fejlesztés az Avaya Communication Manager platformban, hogy egy új szoftvertámogatási modellt tartalmaz a kommunikációs alkalmazások számára, a Software Support Plus Upgrade -et. A Communication Manager 5.0 bemutatásával ez az új modell már elérhető az összes Avaya vállalati kommunikációs alkalmazáson. A támogatási modell a szerződési módtól függően három éves ciklusokban biztosítja az összes nagyobb szoftverfrissítést, valamint a javító csomagokhoz való hozzáférést. Az ügyfelek általában 25-35 százalékkal csökkenthetik a szoftverfrissítési költségeiket a Software Support Plus Upgrade modellel.
Az Avaya legújabb termékei:
Avaya Communication Manager 5.0
Avaya SIP Enablement Services 5.0
SIP 2.0 szoftver a 96xx sorozatú Avaya one-X asztali készülékekhez
Avaya Videó telefonos megoldás
Avaya G450 Gateway