Profil címkékkel hódít a közösségi portál

Wadja: már 650.000 magyar felhasználó - irány a régió!

A közösségi portál egy teljesen egyedi szolgáltatást kínál, amelynek segítségével témák, érdeklődési körök és különböző aktivitások alapján találhatunk egymásra.

2010.03.06 11:41ma.hu

A Wadján ún. profil címkéket követhetünk, melyeket hobbijaink, kedvelt témáink alapján hozhatunk létre. A beszélgetéseket, vagy címkéink frissítéseit, a weben, emailen és SMS-en keresztül is bonyolíthatjuk, a beérkező válaszokat pedig tetszés szerint oszthatjuk meg a kiválasztott ismerősökkel, vagy csak a legjobb barátunkkal.

Habár a Wadja hazánkban több mint 650.000. egyedi felhasználóval rendelkezik, mégsem beszél róluk a szakma. A rendszer évekig tartó folyamatos fejlesztése után a cég szakemberei azonban most elérkezettnek látják az időt arra, hogy a Wadja kilépjen árnyékából, és az eddigi word of mouth hatékonysága mellett koordinált kommunikációval növelje ismertségét.

Céljuk az, hogy PR eszközök segítségével felhívják a figyelmet a közösségi médiában rejlő egyik óriási lehetőségre a „social labelingre” (címkézésre), amely a Wadja szakterülete. A NeoNoir és partnerügynökségei elsőként klasszikus pr munkával, és üzletfejlesztési kampányokkal támogatják a céget, a későbbiekben pedig teret kapnak majd nem hagyományos kommunikációs eszközök is.

A Wadja regionális feladatai mellett 2010 egyéb sikereket is hozott a NeoNoir számára: egyik új ügyfelük a Happybox lett és a HPS-sel közösen a LEGO országos roadshow-ján dolgoznak. 

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.