Attól hogy használják, még utálhatják
Kevesen rajonganak az iTunes-ért
Attól még, hogy valamit sokan használnak, nem biztos, hogy egyben szeretik is azt.
2010.01.17 19:07ictpressA Forrester Research idén is kiadta az úgynevezett "Customer Experience Index" jelentést, mely arra próbál meg rávilágítani, hogy mely szolgáltatásokat szeretik használni az átlagemberek, és mely cégekkel szimpatizálnak.
Az Apple számára vegyes eredményt hozott a toplista idei kiadása, ugyanis míg magát a céget általánosságban véve szeretik a felhasználók, addig iTunes alkalmazását és szolgáltatását már korántsem annyira kedvelik. Az Apple a lista harmincötödik helyén található, így könnyedén maga mögé utasítja például a hatvankettedik pozícióban lévő HP-t, a hetvenegyedik Toshibát, a nyolcvankilencedik Compaq-ot, vagy a kilencvenhetedik Dell-t. A számítógépgyártók között tehát jól teljesített az almás cég, ellenben az iTunes csak a negyvenhatodik helyet tudta megcsípni magának, ami a maga kategóriájában elég gyenge eredmény.
Ettől függetlenül igen nagy az iTunes felhasználók tábora: az Egyesült Államokban ma már minden negyedik zenét ezen keresztül vásárolnak meg, az online zenepiacon pedig közel 70 százalékos az iTunes részesedése.
Az első helyen egyébként a Barnes & Noble végzett, a népszerű Amazon a negyedik helyen futott be, az eBay pedig a tizennegyedik helyet tudhatja magáénak.