Beszélő kémplüss internet kapcsolattal
Az internet életre kelti a játékokat
Megkezdődhet a helymeghatározó rendszerrel felszerelt és internet kapcsolattal rendelkező beszélő plüssállatok gyártása.
2009.09.20 18:43ictpressA Facebook és iPhone alkalmazásokkal ismerté vált Social Gaming Network egy részlege, a ToyBots egy olyan technológiát mutatott be a TechCrunch 50 kaliforniai konferencián, ami lehetővé teszi az interneten keresztül irányítható és helymeghatározó rendszerrel felszerelt játékok kifejlesztését.
A ToyBots technológiáját felhasználva például el lehet majd készíteni egy olyan plüssmackót, ami egy giroszkóp segítségével képes megállapítani, ha valaki megöleli, vagy egy olyan játék babát, ami elmondja a világ másik feléről küldött hangüzenetünket, amikor a gyerekeink lefekszenek. A cég játékgyártók számára szeretné licenszelni a konferencián bemutatott technológiát. A ToyBots egy Woozee nevű plüssállat segítségével demonstrálta, hogy hogyan működnek majd jövő játékai. A kék színű és furcsa külsejű játék, egy interneten keresztül elküldött üzenetet mondott el a konferencián, melyet egy iPhone alkalmazás segítségével továbbítottak neki.
A játék fejlesztői elmondták, hogy a kék plüssállat a kapott hangüzeneteket képes a szülő által beállított időpontban lejátszani, de jelezni is tudja a gyerekeknek, hogy üzenetet kaptak. Woozee mozgását a tulajdonosai az interneten keresztül is irányíthatják, és a fejlesztők egy közösségi oldalt is készítettek az intelligens plüssállatok tulajdonosai számára, melyen keresztül összehasonlíthatják a játékaik tudását. A ToyBots a mobilszolgáltatókkal is tárgyal és szeretné lehetővé tenni a gyártóknak, hogy különböző előfizetéssel elérhető funkciókat építsenek a játékaikba.
A cég számára biztató lehet, hogy a nyolcvanas években másfélmillió példányt értékesítettek egy Teddy Ruxpin nevű játékból, melynek a hátába egy magnó volt építve. A plüssmackó a száját és a szemét is képes volt mozgatni, miközben lejátszotta a kazettára felvett meséket.