Költséget csökkent a Yahoo is
Bezárja a Yahoo a GeoCities-t
Bezár a felhasználóknak személyes honlapokat fenntartó szolgáltatás, a GeoCities, döntötte el a Yahoo.
2009.04.24 11:17ictpressA Yahoo Help oldalán jelent meg a hír, hogy a szolgáltatásba mostantól nem lehet regisztrálni, és a szájt év végén meg is fog szűnni. Később még közölnek részleteket, hogy elősegítsék a felhasználók számára az adatmentést. A döntés része a néhány napja bejelentett 5 százalékos leépítésnek.
A Yahoo sok régi, korábban értékes szolgáltatását és termékét szünteti meg a költségek csökkentésének érdekében, és hogy megpróbálja beindítani a növekedést a nehéz gazdasági környezetben. A Yahoo még 1999-ben vásárolta fel a Geocities-t egy részvénycsere üzlet keretében, amit 4,6 milliárd dollárra értékeltek.
Az évek során a szájt elvesztette népszerűségét, az olyan közösségi szolgáltatásoknak köszönhetően, mint a MySpace, írta meg a Reuters. Mivel a cég erőfeszítéseinek célja olyan termékek és szolgáltatások elkészítése, melyek a legjobb felhasználói élményt nyújtják, bizonyos területekre kell koncentrálnunk, másokat pedig kénytelenek vagyunk megszüntetni, állt a Yahoo egy közleményében.