frisskifli@szallagoz.com
Twitteren adja le a drótot a friss sütésről egy brit pékség
"Most bújtak ki a sütőből a gyönyörű cipók. Nyomás!" - ilyen Twitter-üzenetekkel hívja fel vásárlói figyelmét a friss sütés érkeztére egy londoni pékség. A kísérlet olyan sikeres, hogy már a kiterjesztésén gondolkodnak.
2009.04.16 06:49MTI"Az ötletet egy önző óhaj szülte: mindenki elsőnek akart a legfrissebb pékárúhoz jutni" - mesélte David Dedrick, az Albion pékség és kávézó igazgatója.
A Twitter internetes közösségi hálózat és mikroblog-szolgáltatás keretében indított BakerTweet üzenőfal az Albion netező vásárlókörének küldi el a fontos információt - így aztán többé nem szorulnak rá, hogy a levegőbe szaglásszanak az ínycsiklandó illatokra lesve a kelet-londoni pékség környékén.
Dedrick szerint a pék-riadólánc olyan jól működik, hogy a polcokról percek alatt elfogy az új sütés. Ezért aztán nem csoda, hogy megnőtt az Albion-igazgató étvágya is: "újabb felhasználókban gondolkodunk és szeretnénk kiterjeszteni a rendszerünket az éttermünkre és szállodai szobáinkra is" - vázolta fel nagy ívű tervét.