Célzott hirdetésekkel csábítják a vevőket
Marketing fegyver lesz a mobilkupon
Az elkövetkező két év során 30 százalékkal emelkedhet 2010-ig a mobiltelefonokra kibocsátott kedvezményes vásárlást biztosító kuponok száma - derült ki a Juniper kutatóintézet felmérésből.
2009.03.23 08:44ictpressA Juniper kutatása szerint a vásárlók költségcsökkentései és a kereskedők szándéka az értékesítés stabilizálására kombinációnak nagyon pozitív hatása lesz a mobilkuponok elterjedésére. A mobilkuponok vonzók lehetnek a fogyasztók és a kereskedők számára is, hiszen utóbbiak célzott hirdetésekkel tudják csábítani a vevőket.
Howard Wilcox a kutatás szerzője szerint a kereskedők gyors és hatékony marketingkampányokat indíthatnak a mobilkuponok segítségével, melyek költséghatékonyak, és win-win helyzetbe hozzák az innovatív kereskedőket. Peter Johnson a Mobil Marketing Szövetség alelnöke szerint a Juniper kutatása egybecseng a szövetség álláspontjával is, miszerint a fogyasztók többsége reagál a mobilmarketing ajánlatokra, mint például a mobilkuponok, mellyel a fogyasztó kézzel fogható kedvezményt kap egy adott termék árából.