Új hirdetési lehetőségek az Origonál
Kattintás-alapú hirdetésre váltott az Origo is
Az [origo] Zrt. is belépett a kattintás-alapú (PPC - Pay Per Click) piaci szegmensbe, miután a vállalat portfoliójába tartozó [origo], [freemail], iWiW és videa.hu felületeire beépítette az eTarget kattintás alapú hirdetési rendszerét.
2008.01.22 09:00ma.huAz [origo] Zrt. által alkalmazott rendszer előnye, hogy a hirdetések szövegét a tartalomhoz irányítja, ezáltal az átlagos kattintási arány lényegesen magasabb, mint a hagyományos banneres hirdetések esetében.
Magyarország legnépszerűbb portálja és immár a hazai tartalomhoz igazított kattintás alapú szöveges hirdetési piac vezetője közti megállapodásnak köszönhetően ezentúl a felhasználó akkor találkozik a hirdetésekkel, amikor az adott témára keres, vagy azzal kapcsolatos cikket olvas. A hirdetés folyamata így rendkívül gyorssá és rugalmassá válik, a hirdetők szinte másodpercek leforgása alatt, az asztaluk mellől indíthatják el, és módosíthatják online kampányukat. Meggyorsítja a hirdetők hirdetés-kihelyezését, és mivel kattintás alapú, a kis cégek is találhatnak költséghatékony és megfizethető megoldást.
"A piaci trendeket látva, komoly tárgyalássorozat után választottuk az eTarget PPC rendszerét, hiszen az online hirdetések területén jelenleg és várhatóan a jövőben is ez az ágazat nő a legdinamikusabban" - mondta el a lépéssel kapcsolatban Somogyi Péter Pál, az [origo] Zrt., médiaértékesítési igazgatója. "Az [origo] Zrt. az együttműködéssel komoly hirdetési bevétel potenciállal növekszik, valamint egy nagyon keresett eszközt tesz elérhetővé a hirdetői számára, így reményei szerint új, eddig még online portfoliójában nem hirdető ügyfelekkel is megismerteti szolgáltatásait."
Kapcsolódó írások:
- Megszűnt az önálló Computer Panoráma
- Árérzékenyek a főiskolás internetezők
- PDF: megszűnt az Adobe egyeduralma
- Három szolgáltató teszteli a Nokia-Siemens Networks mobil tv platformját
- A navigációs rendszerek rontják a közlekedés biztonságát
- Microsoft Imagine Cup 2008: környezetbarát gondolkodás a diákoknak