Online kereskedelem
Fúzió a webkereskedelemben: egyesült az eMAG és Fashion Days
Egyesült a térség két jelentős forgalmú online kereskedője, a Romániából indult eMAG webáruház és a svájci gyökerű Fashion Days divatportál.
2015.11.18 14:46MTIA Fashion Days a tavalyi pénzügyi évben 50 millió euró feletti forgalmat bonyolított le és ezzel piacvezető az online divatkereskedelemben abban a három országban - Romániában, Magyarországon és Bulgáriában - ahol jelen van. A cégnek 4 millió regisztrált vásárlója van, több mint ezer márka termékeit értékesíti.
Az eMAG - a Zf.ro román üzleti portál szerint - az előző évihez képest 50 százalékos növekedést jelentő 280 millió eurós forgalommal zárta a 2014-es évet.
Mindkét online kereskedő többségi tulajdonosa a dél-afrikai Naspers. A csoporton belüli fúzió a bejáratott márkaneveket nem érinti: megmarad a Fashiondays.hu, illetve a román és bogár nyelvű divatportál, ugyanakkor az általános e-kereskedelmi platformként működő eMAG-on belül a divatvertikumot a Fashion Days fogja átvenni, a divatportál pedig onnan is elérhetővé válik - magyarázta az MTI-nek Cseh Gábor, a Fashion Days csoport november elsején kinevezett új vezérigazgatója, aki eddig a csoport marketingmenedzsere volt, illetve annak magyarországi vállalatát vezette.
"Mi nagyon sok csomagot küldünk, viszonylag alacsonyabb értékben. A háztartási gépeket, elektronikát is forgalmazó eMAG viszont magasabb értékben szállít hasonló számú tételt. Most a méretgazdaságossági előnyök lehetővé teszik számunkra, hogy olcsóbban jussunk hozzá a logisztikai szolgáltatásokhoz" - részletezte a fúzióhoz fűzött reményeket a cégvezető.
Megjegyezte: a Fashion Days menedzsmentje korábban Svájcban működött, de a logisztikai központja és legtöbb alkalmazottja mindig is Bukarestben volt.
A cégfúzió hírét nem véletlenül időzítették az úgynevezett fekete péntek hetére - mondta Cseh Gábor. Online áruház lévén ez a leárazás mindig hatalmas esemény a cég életében, ilyenkor többszörösére nő a weboldal forgalma. A 90 százalékot is elérő kedvezményektől, és a mobiltelefonos vásárlást könnyítő applikáció most megjelentetett 3.0-ás verziójától az idei fekete pénteken negyedmillió termék értékesítését remélik - mondta a vezérigazgató.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 14:48 Gúnyt űzött Ferenc pápa halálából egy ukrán blogger
- 12:44 Bejelentette a Vatikán, miben halt meg a Pápa
- 10:40 Az amerikai kormány eladná a Google böngészőjét
- 8:44 Hat új védjegyet jegyeztetett be a Louis Vuitton Oroszországban
- 6:41 Brazíliában és Olaszországban képviselik hazánkat a 2025-ös Magyar Ifjúsági Robot Kupa győztesei
- 22:31 NGM: vezetőváltás az N7 Holding élén
- 20:30 Meghalt Ferenc pápa - Este tartják a szertartást, amelyen a Vatikán hivatalosan is megállapítja a pápa halálát
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06