Fenntarthatóság
A Magyar Telekomé az első A+ minősítésű fenntarthatósági jelentés
Magyarországon elsőként a Magyar Telekom fenntarthatósági jelentése kapta meg a legmagasabb, A+ minősítést, ami a nemzetközi jelentéskészítési irányelveknek való teljes megfelelést jelenti.
2008.10.13 19:08Z., ma.huA jelentés emellett a régió legjobb jelentéseit készítők Zöld Béka díjának második helyezettje lett. A Magyar Telekom fenntarthatósági jelentése Magyarországon elsőként kapta meg a legmagasabb minősítést (A+), ami a Global Reporting Initiatives harmadik generációs irányelveinek (GRI G3) való teljes megfelelést jelenti.
A nemzetközi irányelveknek való minél magasabb fokú megfelelés biztosítja, hogy a vállalati tevékenységek minél átláthatóbbak és egymással összehasonlíthatók legyenek. Az átláthatóság révén a vállalat ismert, mindenki által elfogadott tagja lehet a közösségnek, amelyben működik. A vállalat fenntarthatósági jelentését idén is a KÖVET (Környezettudatos Vállalatirányítási Egyesület) non-profit szervezet auditálta. A jelentés emellett a Közép-európai Vállalatok Környezeti Jelentés Díjának 2. helyezettje lett.
A Zöld Béka díjként ismert kitüntetést azok a közép-európai vállalatok kapják, amelyek az adott év legjobb környezeti vagy fenntarthatósági jelentését készítik el. Az elismerést a Deloitte hívta életre 2001-ben. A Magyar Telekom azért ad ki évente fenntarthatósági jelentést, hogy bemutassa környezeti, társadalmi és gazdasági kezdeményezéseit és eredményeit. Az idén kiadott jelentés a 2005-2008-as fenntarthatósági stratégia sikeres lezárásáról tesz tanúbizonyságot: teljesült a stratégia fő célkitűzése, hogy a Magyar Telekom érjen el vezető fenntarthatósági pozíciót Közép-Európában.
A jelentés követve a stratégia fő irányait három részre tagolódik. Az első részben arról olvashatunk, hogy hogyan jelenik meg a fenntarthatóság a vállalat működési folyamataiban. A középső rész arról szól, milyen erőfeszítéseket tesz a Magyar Telekom a működéséből származó negatív környezeti és társadalmi hatások csökkentése érdekében. A harmadik rész az infokommunikációs termékekben és szolgáltatásokban rejlő fenntarthatósági előnyök hasznosítására koncentrál. A vállalat érdekelt felei (ügyfelek, alkalmazottak, részvényesek, beszállítók, civil szervezetek, kormányzat, egyetemek stb.) számára egyre fontosabb igényként jelentkezik a fenntarthatósági teljesítmény felmutatása. hiszen kíváncsiak arra, hogyan érinti őket a vállalat működése, és az hogyan járul hozzá a fenntartható fejlődéshez.
A Magyar Telekom ugyanakkor a fenntarthatosag@telekom.hu email címen is várja érdekelt felei véleményét, elvárásait, hogy ezeket megismerve minél elfogadottabb és hasznosabb tagja legyen a társadalomnak.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:55 Meteorológia: immár több mint egy évtizede hóínség jellemzi Budapest éghajlatát
- 20:53 Agrometeorológia: kiadós csapadék segíti a friss vetést
- 16:31 Megakadályozták egy ortodox püspök húsvéti zarándoklatát Moldovában
- 14:27 Betiltották Virginia állam zászlaját a római istennő fedetlen melle miatt
- 12:22 Elismerné a Krím félszigetet Oroszország részeként az USA - Bloomberg
- 10:49 Elkészült a TAL vezeték bővítése, Csehországnak nincs szüksége orosz kőolajra
- 8:37 Szívműtéten esett át Nyilasi Tibor
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06