Kimaradások
Újra meghalt a UPC szolgáltatása
A UPC tájékoztatása szerint internet-hálózatukon oldalelérési (DNS) probléma jelentkezett, amit már elhárítottak. Ám az ügyfelek panaszkodtak. Levették a posztot.
2013.12.05 17:57ma.hu"Tisztelt Ügyfeleink! Az internet hálózatunkon jelenleg oldalelérési (DNS) probléma jelentkezik. Kollégáink már dolgoznak a probléma elhárításán. Szeretnénk ügyfeleink elnézését és megértését kérni!" - írta a UPC Facebook-oldalán, majd nem sokkal később már azt posztolták, hogy a problémát elhárították, a szolgáltatásaik ismét elérhetőek.
Ám a "tisztelt ügyfelek" a népszerű közösségi oldalon azonnal kommentelték a kiírást, miszerint a szolgáltatás még mindig nem jó. Volt, akinél a tévé és a telefon is vacakolt, másoknál "csak" az internetszolgáltatás nem volt 100%-os.
Erre a UPC levette Facebook-oldaláról a hibaelhárítás végéről tájékoztató posztot, amelyet a feldúlt ügyfelek hozzászólásokban reklamáltak. A legfrissebb kiírásuk tehát az órákkal ezelőtti "oldalelérési probléma". Így is lehet a panaszokat kezelni...
Az utóbbi időben egyre több panasz érkezett a UPC-re, a kommentelők szerint napok óta nem megfelelő a szolgáltatási szint, nemrég pedig egy egész komoly leállásuk is volt. December 3-án központi hibát okozott a teljes internethálózatukon szintén egy DNS szerver probléma. Egyesek szerint legközelebb már csak azt kellene kiírni a Facebookra, ha esetleg nincs probléma.
Nem sokkal nyolc óra előtt...
"A problémát sikeresen elhárítottuk, a szolgáltatásaink újból működnek" - írta ki újra Facebook-oldalára a UPC. A kommentek szerint az ügyfelek még nem isznak előre a medve bőrére: "Kezd unalmas lenni napi szinten! De a csekk, az legyen időre befizetve..." - írta az egyik hozzászóló.