A hegyvidéki önkormányzat a tettek mezején
Pokorniék élő, internetes ügyfélszolgálatot indítanak
Pokorni Zoltán polgármester bejelentette: ingyenes, internetes ügyfélszolgálati rendszert vezet be június 14-től a fővárosi XII. kerületi önkormányzat.
2011.06.09 13:30MTIA XII. kerületben élők a www.hegyvidek.eu/elo-ugyfelszolgalat weboldalon is intézhetik jövő keddtől hivatali ügyeiket. A Magyarországon egyedülálló szolgáltatás során operátor segítségével felgyorsítják és egyszerűbbé teszik az ügyintézést - mondta Pokorni Zoltán.
Kezdetben a helyi adóigazgatási, építésigazgatási, városgazdálkodási, vagyongazdálkodási és általános igazgatási irodák munkatársait lehet elérni az internetes felületen.
A szolgáltatás segítségével előzetes időpontot egyeztethetnek a kerületi lakók a személyes ügyintézésre. Az operátor az ügyfeleknek interneten keresztül küldheti át a szükséges formanyomtatványokat, és segít eligazodni a weboldalon.
A szolgáltatás üzemeltetése havonta húszezer forintjába kerül az önkormányzatnak - mondta Pokorni Zoltán. A rendszer használatához mindössze egy mikrofonos fejhallgató és egy számítógép kell internetkapcsolattal.
A weboldal használatához semmilyen regisztráció nem szükséges, de emiatt - adatvédelmi okokból - a folyamatban lévő ügyekről az internetes ügyfélszolgálat nem ad tájékoztatást.
Kapcsolódó írások:
- Nem koppint Pokorni orrára a Fidesz etikai bizottsága
- Mi lesz Pokornival? A Fidesz etikai bizottsága holnap dönthet
- Hoffmann nem ért egyet Pokorni kilenc évfolyamos ötletével
- Pokorni-Hoffmann-vita: az oktatási államtitkárnak nem változott az álláspontja
- Belharc? Hoffmann Rózsa bemószerolta Pokornit!