A pártnak nincs szerződése marketingcéggel

A Fidesz-kampány "kitalálója" elsősorban Orbán Viktor

Felelős döntés: szavazz három igennel! - a Népszabadság információi szerint ez lesz a Fidesz népszavazási kampányának szlogenje, a korteskedés stratégiájáról kedden és szerdán döntenek Debrecenben.

2008.01.28 07:49Népszabadság Online

A lap úgy tudja, a kampány iránya nem változik, a Fidesz alapvetően az egészségügyi reformmal szembeni társadalmi ellenállásra építkezik. Az újság szerint a Fidesz-kampány "kitalálója" elsősorban Orbán Viktor, a pártnak nincs szerződése marketingcéggel, külföldi pr-guruk véleményét viszont kikérik, az ellenzéki párt az amerikai republikánusokkal és a francia UMP-vel tartja a kapcsolatot.

A stáb felállása a következő: Habony Árpád már pusztán a pártelnök személyes tanácsadója, a napi operatív programok felelőse Deutsch-Für Tamás elnöki kabinetfőnök és Szijjártó Péter kommunikációs igazgató, a szakma-politikai műhely koordinátora változatlanul Navracsics Tibor, míg Kubatov Gábor pártigazgató "valóságos kampányhadsereget" működtet, nemzetközi pr-tapasztalatokkal rendelkező reklámcégek prominenseinek részvételével. E stábhoz csatlakozott Várhegyi Attila is, aki éveken át a Fidesz kampányigazgatója volt.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.