A pártnak nincs szerződése marketingcéggel
A Fidesz-kampány "kitalálója" elsősorban Orbán Viktor
Felelős döntés: szavazz három igennel! - a Népszabadság információi szerint ez lesz a Fidesz népszavazási kampányának szlogenje, a korteskedés stratégiájáról kedden és szerdán döntenek Debrecenben.
2008.01.28 07:49Népszabadság OnlineA lap úgy tudja, a kampány iránya nem változik, a Fidesz alapvetően az egészségügyi reformmal szembeni társadalmi ellenállásra építkezik. Az újság szerint a Fidesz-kampány "kitalálója" elsősorban Orbán Viktor, a pártnak nincs szerződése marketingcéggel, külföldi pr-guruk véleményét viszont kikérik, az ellenzéki párt az amerikai republikánusokkal és a francia UMP-vel tartja a kapcsolatot.
A stáb felállása a következő: Habony Árpád már pusztán a pártelnök személyes tanácsadója, a napi operatív programok felelőse Deutsch-Für Tamás elnöki kabinetfőnök és Szijjártó Péter kommunikációs igazgató, a szakma-politikai műhely koordinátora változatlanul Navracsics Tibor, míg Kubatov Gábor pártigazgató "valóságos kampányhadsereget" működtet, nemzetközi pr-tapasztalatokkal rendelkező reklámcégek prominenseinek részvételével. E stábhoz csatlakozott Várhegyi Attila is, aki éveken át a Fidesz kampányigazgatója volt.
Kapcsolódó írások:
- Nem volt érvényes, de a Fidesz-KDNP jelöltje kapott többséget
- Fidesz: Embertelen a dobozdíj fizettetése a súlyos betegekkel!
- Nyilvános beszédben tart holnap helyzetértékelést Orbán Viktor
- Fidesz: Gyurcsány az ellenfél oldalára állt az agrártámogatási kérdésben!
- A Fidesz akár az ördöggel is cimborál?
- Fidesz: a köztévé ne legyen részese a népszavazási kormánypropagandának!
- MSZP: Cél, hogy ne nyerjen a népszavazáson a Fidesz!
- Fidesz: az emberek győztek