Kétmilliót kóstál a "szakértői anyag"

Az MSZP volt kampányigazgatójának cégét is megbízta a kancellária

Több mint kétmillió forintot kapott egy szakértői anyag elkészítéséért Szigetvári Viktor cége, amelyet az MSZP korábbi kampányigazgatója 2007-ben alapított a Szonda Ipsos Média-, Vélemény- és Piackutató Intézet két vezetőjével.

2009.01.02 08:10Magyar Nemzet

A Kormányszóvivői Iroda által megküldött, ötmillió forint alatti szerződések listájának tanúsága szerint a Szigetvári és Társai Kommunikációs Kft. több mint kétmillió forintot kapott egy idén júliusban megrendelt szakértői anyagért - olvasható a Magyar Nemzet  pénteki számában.

A megbízás szerint a legalább hatvan oldal terjedelmű elemzés a Dél-alföldi régió nagytelepülései 2000-2006 közötti szociográfiai, demográfiai és infrastrukturális helyzetének változását vizsgálta.

A Magyar Nemzet megjegyzi: Szigetvári Viktor - aki 2001-ben került az MSZP-hez, s éveken keresztül dolgozott Gyurcsány Ferenc mellett - az említett céget a Szonda Ipsos két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval és Sterk Péter vezérigazgatóval közösen alapította.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.