Külföldön népszerűsítik a negatív kampány miatt

Reklámkampány a magyar libamáj népszerűsítésére

Reklámkampányt indít a magyar libahús és -máj népszerűsítésére Németországban és Ausztriában az Agrármarketing Centrum (AMC), amely erre a célra 15 millió forintot tett félre - írta keddi számában a Délmagyarország című napilap.

2008.11.11 10:10Délmagyarország

A lap szerint így akarják ellensúlyozni a Négy Mancs Alapítvány kampányát, amelynek az lett a hatása, hogy nemcsak a hízott baromfiból készült termékek, de a többi magyar baromfiáru is eltűnt a német és osztrák áruházakból. 

Az AMC által félretett pénzre pályázni lehet, a centrum november 27-ig várja a részletes kalkulációval ellátott pályázatokat a libatenyésztőktől, feldolgozóktól és forgalmazóktól. December elején már a szerződést is megkötik a győztesekkel, a cél ugyanis az, hogy a kampány már karácsony előtt elindulhasson. 

Takács László, a Baromfi Terméktanács igazgatója a lapnak elmondta: ők is pályáznak a pénzre. A szakember arra a kérdésre, hogy mennyi pénzre lesz szükség, úgy nyilatkozott: ezt még nem lehet megsaccolni, de a 15 millióhoz legalább még egy nullát hozzá kell írni. "Amikor a magyar baromfi imázsát itthon akartuk helyreállítani a madárinfluenza-hisztéria után, mi nettó 200 millió forintot költöttünk reklámra a saját pénzünkből" - mondta.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.