Stratégiai együttműködés
A Telenor önkénteseivel is segítené a Vöröskeresztet
Első körben a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató.
2013.05.08 14:47MTIA Telenor Magyarország Zrt. a Magyar Vöröskereszt kiemelt stratégiai partnereként segíti a katasztrófa-készenléti és válaszadási munkát; az erről szóló megállapodást szerdán, a Vöröskereszt világnapján írta alá a két szervezet.
A Telenor az MTI-hez eljuttatott közleményében ismerteti: az együttműködés első fázisában a krízishelyzetben érintett területek mobilhálózatának megfelelő stabilizálását, kapacitásának szükséges növelését vállalta a mobilszolgáltató, továbbá modern telekommunikációs eszközöket; tableteket, por- és cseppálló okostelefonokat, laptopokat és mobilinternetet biztosít a civilszervezet katasztrófa-válaszadási munkájának támogatására.
A hordozható és a kedvezőtlen körülmények között is használható eszközökből kialakított munkaállomás hiánypótló a humanitárius szervezetnél - jegyzi meg a közlemény.
Az együttműködés keretében a Telenor vállalja, hogy krízishelyzet esetén a Magyar Vöröskereszt mentési és kárelhárítási tevékenységeiben önkéntesei mozgósításával is szerepet vállal, továbbá a szervezet kérése esetén a mobilszolgáltató törökbálinti székházában rövid időn belül képes egy olyan call center felállítására is, ahol egy zöld számon az adomány-felajánlásokat és adomány-igényeket kezelik a Telenor munkatársai.