A beruházás 50 millió forintba került
Non-stop ügyfélszolgálat a BKV-nál
A nap 24 órájában hívható, telefonos ügyfélszolgálatot biztosít a Budapesti Közlekedési Zrt. (BKV), amely hétfő éjféltől üzemel - közölte Kiesswetter Walter, a cég utaskapcsolatokkal foglakozó osztályának vezetője sajtótájékoztatóján.
2008.06.02 14:09MTIAz osztályvezető elmondta: évente mintegy 64 ezren keresik meg a céget, ezek kétharmada információkérés. A céget sok esetben nehezen lehetett elérni, ezért döntöttek a 0-24 óráig üzemelő "call center" létrehozása mellett. Ezzel jelentősen könnyebbé válik az utasok tájékoztatása - tette hozzá.
A beruházás 50 millió forintba került - hangzott el. Az új rendszer lehetővé teszi, hogy az utasok azonnal azokkal a ügyfélszolgálati munkatársakkal vegyék fel a kapcsolatot, akik a legjobban értenek az adott területhez - mutatott rá Kiesswetter Walter. A BKV új call centerét ezentúl a 061-258-46-36 számon lehet elérni.