A Mercedest szeretik, a smartot nem
A Mercedes javította a Pappas-csoport eredményét
A salzburgi székhelyű Pappas-csoport 1,28 milliárd eurós bevételt ért el a januárral végződött üzleti évében, 7,8 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. A növekedés elsősorban a Mercedes érdeme, a smart iránt csökken az érdeklődés.
2008.04.03 07:45MTIA Mercedes, a smart, a Chrysler, a Jeep, a Dodge, a Mitsubishi Fuso, valamint csak Magyarországon a Kia márkák forgalmazója 14 444 személyautót és 9561 haszonjárművet értékesített Ausztriában, Magyarországon és Bajorországban, 9,2 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
A legnagyobb piacon, Ausztriában a bevétel 7,6 százalékkal 1,08 milliárd euróra, az eladott személyautók száma 7 százalékkal 11 345-re emelkedett. A növekedés a Mercedesnek köszönhető, a többi márkából visszaesett az eladás, ez a smartnál különösen nagy súllyal esett a latba.