Változások a gumigyár vezetésében

Új értékesítési és marketingigazgató a Hankook Tire Europe-nál

A Hankook Tire Europe-nak új értékesítési és marketing igazgatója van. Hee-Se Ahn-t a konszern igazgatósága a gumiabroncsgyártó európai központjának Sales & Marketing alelnökévé nevezte ki. Ő lép a szöuli vállalati konszernközpont új menedzsment pozícióját betöltő Byeong-Jin Lee örökébe.

2008.03.04 13:15ma.hu

Ahn Úr az elmúlt években azonos pozícióban az európai után a Hankook Tire második legnagyobb regionális piacáért, Kínáért volt felelős, ahol a vállalat - a nagy versenytörekvések ellenére - tartja a piacvezető rendíthetetlen pozícióját és két nagy gyártóhelyet üzemeltet. Ahn Úr mindenekelőtt egy régióban gyártó vállalat gyártástervezéstől értékesítésig terjedő átfogó területén szerzett széleskörű tapasztalatát hasznosíthatja majd új pozíciójában - ami felbecsülhetetlen előny az új európai Hankook gyártóhely gumiabroncsgyártó jövőbeni marketingstratégiájába történő sikeres integrálásának útján.

"Középtávú célunk a Hankook márka prémium szegmensen belüli pozícionálása az európai piacon. Ahn Úr a marketing és értékesítési tevékenységek saját, regionális termeléssel való kombinálásának folyamatában szerzett sokéves tapasztalatát gyümölcsözteti majd a Hankook Tire Europe javára," - nyilatkozta Seung-Do Jin, a Hankook Tire ügyvezető alelnöke és a vállalat európai igazgatója. "A prémiumnak természetesen nem szabad csak a termékekre vonatkoznia. Mindemellett a vevőinknek nyújtott szolgáltatásokat is prémium szinten kell nyújtanunk. Hee-Se Ahn ezért külön figyelmet fordít majd az új magyar gyártómű európai üzletünkbe történő teljes integrációjára."

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.