Feltuningolva az igazi!
Nézze meg: Bestia lett a Fiat 500-ból!
Tavaly a Hamann Motorsport már bizonyította, hogy a Fiatokhoz is biztos kézzel tud nyúlni - A laupheimi tuningcsapatot a kis Fiat 500-as ihlette meg, az idei Frankfurti Autószalonra már egy igazi bestiát csináltak belőle.
2009.10.03 10:25autoblog.hu - Fotó: worldcarfansAz alaposan kiszélesített, 18-as kerekekre állított kasztnit 265 lóerőre feltuningolt 1,4 literes turbómotor röpíti. Ez a gyári Abarth változat teljesítményének csaknem a duplája...
Izmos méregzsákot kreáltak a Hamann mesterei. Áttervezett első lökös nappali fényt adó diódacsíkokkal, elöl 30, hátul 35 mm-rel kiszélesített sárvédők, vaskos küszöbök, valamint két dupla csőben végződő kipufogó-rendszer és diffúzor. Utóbbi ez esetben nem is tűnik túlzásnak.

A kerékjáratokban egyedi mattfekete görgők forognak elöl 8 x 18, hátul 9 x 18-as méretezéssel - extrém méretek egy ilyen kis autóra.
A passzoló abroncsméret elöl 215/35, hátul 225/35. Rengeteget számít a megfelelő futómű is; a Hamann emberei egy 6 centimétert ültető szettet raktak a kis olasz alá. Így lett teljes és igazán ütős az optika.
A Fiat 500 Abarth gyárilag 135 lóerőt ad le, a Hamann technikusai azonban ezt a teljesítményt csaknem megduplázták.

A huzatos, egyedi leömlőkkel és metálkatalizátorral felszerelt sportkipufogó-rendszer, a növelt turbónyomás és az átírt motorelektronika jóvoltából most 265 lóerő mérhető a főtengelyen.
A nyomaték ezzel párhuzamosan 348 Nm-re emelkedett. A tuningcég persze nem hanyagolta el a fékrendszert sem.
Elöl 280 x 28 mm-es, perforált és hűtött tárcsákat, 4-dugattyús nyergeket és fém fékcsöveket találunk, míg a hátsó tengelyre kérésre 257 mm-es tárcsák kerülhetnek fel.
